Mr. Jummy |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Januari 2012 om 18:25 |
Ik heb dit bericht al geplaatst bij patronen......dus verkeerd.
Misschien kan iemand het weghalen? Maar ik ben heel het internet aan het afstruinen voor het haak of breipatroon van Mr. Jummy van de Sultana. Nergens te vinden, en ik weet dat het bestaat, heb het ooit eens gezien.....maaaaaaaar waar????? Ik weet het niet meer. Misschien kan iemand mij aub helpen ![]() |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb het berichtje dat ik verkeerd had gepost zelf weg kunnen halen ....hahahah
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23715 |
Ik heb nooit gezien dat je hem zelf kon maken, alleen was ie ooit bij de Sultana te krijgen. Het liep storm.
Met een paar goede foto's ervan kun je misschien een poppenpatroon aanpassen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
vlg mij is er een hele tijd terug ook iemand geweest die daar naar vroeg. ik weet eigenlijk of er toen reacties opzijn gekomen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
ik moet er niet aan denken om ruitjes te breien of haken
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23715 |
Ja een naaipatroon zou handiger zijn.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ja dat ben iik ook nog aan het zoeken, maar kan dat ook nergens vinden
![]() |
|
![]() |
|
lady22 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 28 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 17 |
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Ella, je kunt je vraag beter in een nieuw topic/ander topic stellen. Er zijn al wat topics over haakpatronen van sesamstraat. Hier komen de mensen alleen om te reageren op de vraag over Mr. Jummy...
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Oeh balen... Is terugvragen geen optie? |
|
![]() |
|
Mocht je het ooit vinden, dan zou ik het ook heel graag willen hebben. M'n zusje vind Mr. Jummy geweldig, maar we hebben niet genoeg Sultana's gegeten destijds... |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Het is handiger voor je als je er een apart topic voor aanmaakt. Zeg nou zelf, als iemand sesamstraat-patronen in de aanbieding heeft, gaat hij/zij niet bij een totaal ander topic kijken of iemand daar naar vraagt, toch? Heb je de zoekfunctie van het forum al geprobeerd? Zoeken op 'sesamstraat' in alle forums en zeker weten dat je wat vindt. Groetjes Carla
|
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Hoikes,
ben even gaan googlen en zag een foto op Hyves. Als ik die pop goed bekijk denk ik dat ze realiseerbaar is met het haakpatroon van Bert van Ernie groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
Okee, ik kon het natuurlijk niet laten om even te gaan zoeken...
Naaipatroon van Mr. Jummy heb ik gevonden. Via een engels iets... Beetje onduidelijk allemaal, maar via deze link kun je dat zelf beoordelen Klik hier Via de officiële Mr. Jummy fan-Hyves heb ik ook nog even gezeurd om het patroon, en via een andere site die via google tevoorschijn kwam ook. Zodra ik daar meer op hoor, dan laat ik dat hier uiteraard weten... Mocht er iemand een Mr. Jummy hebben die ik uit elkaar mag slopen om een patroon van te maken, dan zou ik dat met alle liefde en plezier willen doen. Mr. Jummy is daarna waarschijnlijk niet meer in de oorspronkelijke staat te herstellen, dus maak alleen van dit aanbod gebruik als je 'm kwijt wil... |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |