Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

sjaal met kabels (of boordsteek)

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: sjaal met kabels (of boordsteek)
    Posted: 16 Februari 2012 om 17:07
Ik waag me sinds een aantal weken aan het breien, en wil nu graag zo'n ronde -superhippe- colsjaal breien. Het liefst met kabels of boordsteek (of gewoon allebei... in aparte sjaals dan )

Ik vind het alleen lastig om zomaar een aantal steken op te zetten en dan zelf iets te fabriceren. Daarom mijn vraag: heeft iemand voor mij een patroon, die ik gewoon netjes kan opvolgen en dat er dan 'tadaaaa' een sjaal uitkomt?


Blessed to be a blessing
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 18:27
Oorspronkelijk stondern er allerlei colsjaals op de site van de Telegraaf, maar ik kon de breipatronen daar niet meer vinden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
okidoki View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 241
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okidoki Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 19:50
Op de site van drops staan er heel veel.
Groetjes en tot later
Ann
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 11:30
Dank je wel voor de tip Magtelt, ik heb er wel een aantal kunnen vinden, en heb een mooie uitdaging gevonden

@Okidoki; ik vind de beschrijvingen van Drops altijd een beetje moeilijk te volgen... Die site heeft een heleboel mooie dingen, maar ik heb er nog nooit iets van afgemaakt...
Blessed to be a blessing
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 13:58
op ravelry staat er een met kabels
a very braidy cowl
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns