Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Horoscoop voor vandaag 19-2

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Horoscoop voor vandaag 19-2
    Posted: 18 Februari 2012 om 09:08

Ram 21 maart ~ 19 april

Je gedachten zouden zich nu alleen op het heden moeten concentreren, vooruitlopen op de zaken is nu niet goed voor je. Blijf rustig, wat er ook gebeurt, en luister niet naar personen die paniek willen zaaien. Geniet volop van deze mooie dag..

Stier 20 april ~ 20 mei

Om overdag voor je werk fit te zijn moet je je krachten goed verdelen, door afwisselend ontspanning en concentratie te oefenen. Je hebt nu de gelegenheid, om je aan een groter project te wagen, die je anders gemeden zou hebben. Je moet nu zo snel mogelijk privéwerkzaamheden ten einde brengen, om eventuele moeilijkheden te kunnen vermijden..

Tweeling 21 mei ~ 21 juni

Het gaat je voor de wind, maar deze fase van overvloed is van korte duur. Je zou het contact met mensen, die weinig positiefs te melden hebben, moeten beperken of zelfs afbreken. Matigen is in deze tijd de sleutel tot langdurig succes..

Kreeft 22 juni ~ 22 juli

Positief denken zal op alle gebieden een gunstige invloed op je hebben. De dingen die je doet en die op geven en nemen, een goed humeur en openheid berusten, verlopen gunstig. En vergeet niet: overdreven druk bezig zijn helpt niets, wanneer de kosmische KLOK anders loopt, en het noodlot anders beslist..

Leeuw 23 juli ~ 22 augustus

Je moet andere mensen de vrijheid geven zich te ontplooien, zodat je je in je relaties kunt ontwikkelen. Er hangt een gezellig samenzijn met vrienden in de lucht, waarbij jongere mensen een grote rol spelen. Laat je, ondanks de vele taken die op je wachten, niet onder druk zetten..

Maagd 23 augustus ~ 22 september

Het kan zijn dat je al langere tijd iets wilt veranderen maar je weet nog niet hoe en wat. Als dingen goed gaan, moet je niet lui worden, want dan kunnen je problemen wel eens opnieuw de kop opsteken. Laat je door niets afleiden of in verwarring brengen..

Weegschaal 23 september ~ 22 oktober

Jij bent niet iemand die veel waardering nodig heeft van anderen, om goed te kunnen functioneren. Wat je privéleven betreft, is het beter eerlijk te handelen, dan om leugentjes om bestwil te vertellen. Je kunt een zekere mate van onrust voelen, wat tot onvoorzichtigheid kan leiden..

Schorpioen 23 oktober ~ 21 november

Geniet van het leven, zonder te treuren om de gemiste kansen in het verleden. De omgang met anderen is heel belangrijk voor jou om in balans te komen. Doordat je positieve invloed uitoefent en door anderen beïnvloed wordt, ervaar je het plezier van gemeenschappelijke gebeurtenissen..

Boogschutter 22 november ~ 21 december

Hoe flexibeler je je opstelt, des te leuker zul je het hebben. Je organisatorische talenten komen boven op het moment dat je iets met andere mensen onderneemt. Je moet de tijd rustig zijn werk laten doen..

Steenbok 22 december ~ 19 januari

Als je hulp nodig hebt bij wat je doet, moet je daar om vragen. Laat je niet door anderen van je goede ideeën afbrengen. Laat je, ondanks de vele taken die op je wachten, niet onder druk zetten..

Waterman 20 januari ~ 19 februari

Verdoe je tijd en je energie niet met dingen die twijfelachtig zijn. Leg ijdelheid en trots naast je neer als je succesvol wilt zijn. Vandaag zou de harmonieuze huiselijke sfeer het belangrijkst moeten zijn..

Vissen 20 februari ~ 20 maart

Je bruist van de energie. Onderneem meer samen met je vriend(in) en spreek je plannen goed door. Je zult in de toekomst de vruchten plukken van je inspanningen..

Ik haak nooit af!

Back to Top
Susie inthe Sky View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Susie inthe Sky Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2012 om 12:01
Interessant! Ik ben Leeuw, dus ben benieuwd vandaag...
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2012 om 17:12
Ik ben schorpioen en de dochter ook maar het is voor vandaag rcht op haar lijf geschreven
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2012 om 21:36
Ik ben tweeling en het eerste deel van die "voorspelling" klopt wel, de rest moet ik nog afwachten 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2012 om 13:50
Klopt het vandaag voor jullie 
Ik ben een Ram.....mijn horoscoop voor vandaag klopt
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns