Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mutsje van pip ,hoe moet het verder

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
noajoy View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer noajoy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: mutsje van pip ,hoe moet het verder
    Posted: 05 Maart 2012 om 18:55

hoi  ik ben bezig met het mutsje van pip ,uit het boek  dierenvriendje haken van christel krukkert    ,maar ik kom er niet uit , ik heb nu gehaakt tot

toer 15 ;48 v

en nu weet ik het niet meer verder ,want nu staat er

toer16 ;12v

toer17;1l werk keren 12 v

toer 18;1l  werk keren 12v

toer 19;1l werk keren 12v

toer 20;1l werk keren 10 v

toer 21;1l werk keren 8v

toer 22;1l werk keren 6v

toer 23;1l werk keren 4 v  hecht af

maar ik snap het niet ,want dan krijg ik aan een kant een flap ? i wie kan me helpen ,met de uitleg , alvast heeel erg bedankt ,

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 19:05

Dat is ook de bedoeling, dat je een flap krijgt. aan 2 kanten zelfs. Je werkt eerst de ene flap en gaat dan naar de andere flap.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
noajoy View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer noajoy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 19:37

ik weet dat er twee flappen moet komen, ,dus je krijgt eerst aan de aan de ene kant ,en later de tweede flap maken?  er staat niet zo duidelijk vind ik

,maar bedankt voor je antwoord ,snap het nu wel aan een kant ,maar hoe moet je de tweede flap maken?waar moet je dan beginnnen?

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 19:48

Als je de eerste flap af hebt moet je de draad afhechten en vanaf de flap de 13de steek wer aanhechten.

Staat er precies onder in de tekst. en dan volg je de tekst verder op.

Back to Top
noajoy View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer noajoy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 13:46
hoi ,nog bedankt voor jullie antwoorden ,ik had weer even niet goedgekeken ,ik heb hem af ,maar nog niet zo mooi , hebben jullie dta ook  omdat je steeds heen en weer moet ,werk moet keren dat de twee kleuren aan de binnen kant strak zit ,of kan ik beter gelijk steeds afhechten? en aan een kant is het ook scheef ,omdat je eeers 8 v hebt en dan naar  6 v ,dan hou je toch aan een kant scheef?  groetjes
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.434 seconden.
Lang Yarns