tevreden mens |
Reageer |
Autheur | |
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 Maart 2012 om 15:12 |
Hier zit een tevreden mens. Ik heb mijn caravankussens klaar !!!!!!!!!! Nu nog de bominslag op zolder opruimen en de zomer mag beginnen
Marlies |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik kan ook wat hulp gebruiken op mijn zolder, daar liggen spullen van de boot en de visspullen van mijn man (zoet en zout water) en natuurlijk helemaal geen hobbyspullen van mij
|
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn naaikamer heeft een dringende beurt nodig.Wie ??? Groetjes, Lida
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
o ik ben gek op opruimen bij een ander.
vorige week nog een logeerkamer opgeruimd bij een vriendin. was erg gezellig en die logeerkamer is erg opgeknapt. met vriendelijke groet nia |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry ik kan niet komen moet zelf hulp vragenanders direct
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
tja, weet je wat het is..... Na gedane zaken is het goed (uit) rusten . Als ik eenmaal in de rotzooi zit ....geen probleem. Maar ik moet het dan ook HELEMAAL afmaken en niet denken dat de laatsste naadjes 'nog wel komen' . Dat gebeurd dan niet (nooit) meer en dan ook meteen opruimen anders blijft dat ook liggen. Heb de luxe dat ik een extra zolderkamer heb voor mezelf met een grote tafel met naa-i en lockmachine erop. Deur dicht en je ZIET HELEMAAL NIETS, hahahahaha. Ach, nu kan ik de grote klussen voor de zomer afronden. Nog een paar kleine dingetjes zoals wat kussentjes van rode oude theedoeken met band en lint bestikken, jeans erachter, en dan hebben we het wel gehad.
Wat betreft opruimen bij elkaar. Ik ken mensen die elkaar komen helpen de ene keer bij de een de andere keer bij de ander. Ieder werkt anders en het is ook gezellig.
Marlies |
|
Tineke01
Hobbyguru Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan goed (bij mezelf) opruimen. Heb een hekel aan rommelig.
Bij mijn cliënten (ik ben huishoudelijke hulp bij ouderen) ruim ik ook graag op. Je krijgt er zo'n goed gevoel van. De mensjes zijn altijd dankbaar dat het er weer netjes en opgeruimd uitziet. Nou, wat moet je nog meer? Groetjes, Tineke01 |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
ooo ik ben met inrichten bezig van mijn hobbyhoek heb eerst alle kledingbakken doorgespit op kleding dat te klein is voor de jongste en dit allemaal weggegeven! nu nog de bak wat past jongste van de oudste daar ben ik blijven stekenmijn werktafel staat op haar plek met naaimachine en naaibox plus mijn hobbyboeken en de bakken wol verder moet er nog zo veel worden opgeruimd..
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |