Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon draak

 Reageer Reageer Pagina  123 8>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haakpatroon draak
    Posted: 17 November 2014 om 14:05
Klopt, als je een paar links in deze serie aanklikt, dan verschijnen er nog steeds genoeg draken in beeld.

Trouwens... tenzij ze het haakpatroon als cadautje wil geven aan haar buurjongetje denk ik dat ze er nog een hele klus aan zou hebben zo'n draak er in een week uit te stampen.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2014 om 12:49
Volgens mij staat het topic vol links naar patronen van draken en dino's. Als er zo'n haast bij is, kun je er ook eentje in de speelgoedwinkel kopen, waarom zouden wij ons haasten voor een vreempie?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2014 om 00:06
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.

Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.

Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Onderaan kun je dan je profiel bevestigen. Hoewel een aantal hun adres verwijderd hebben, nadat er vervelende Amerikaanse newby's opdoken. Je kunt iemands email-adres opvragen via een PM.

Let op: kooppatronen en andere patronen, waar copyright op zit, mogen niet worden doorgegeven, zoals ook in de regels van het forum vermeld wordt. Bovendien is dit een forum oftwewel panel, dus een groep deskundigen die over een onderwerp spreken en aan wie vragen gesteld kunnen worden. We zijn geen snelbuffet voor gratis patronen. Kijk ook even in de reacties van anderen in het topic of daar al een antwoord staat.

Je kunt je creaties vertonen in Creaties, ergens in Tips en trucs wordt dat uitgelegd. In Gezocht kun je aangeven dat je een patroon, boek, wol, of tijdschrift zoekt. Links geeft links met patronen, die niet illegaal zijn. Koffiecorner is om over van alles en nog wat te kletsen.

Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken, je kunt met het pijltje linksboven zó weer terug naar de vorige bladzij. Je kunt je eigen reacties wijzigen door rechtsboven Post options aan te klikken en dan wijzig bericht.Overigens zou het erg leuk zijn, als je in je profiel je leeftijd en je hobbies zou vermelden. Je locatie (land) is ook wel handig, als we kooptips willen geven.

Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.

als je het hele topic leest kom je vanzelf verschillende linken tegen van draken en anders google en een vertaalschema erbij.
Back to Top
Ria P View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 November 2014
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ria P Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2014 om 23:45
Help

Gil gil gil

Ik ben op zoek naar een nederlands haakpatroon als verjaardagskado voor mn buurjongetje.
Ik heb hem volgende week al nodig dus als dat zip bestandje nog bestaat zou ik hem graag willen ontvangenBig smile
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2014 om 15:14
Op google kom je van alles tegen!
Back to Top
jokie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2014
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jokie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2014 om 14:29
ik zoek een partoon van een leuke draak, kan iemand me helpen?
Back to Top
jesse View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 21 November 2013
Locatie: limburg
Status: Offline
Points: 46
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jesse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2013 om 12:32
Dank je voor de link SmileSmile
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2013 om 14:47
http://freeamigurumipatterns.wordpress.com/page/49/
Volgens mij staat in de bovenstaande link ook een draak. Even scrollen...............
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
jesse View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 21 November 2013
Locatie: limburg
Status: Offline
Points: 46
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jesse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2013 om 13:39
ik zou ze ook ontzettend graag hebben, maar ik kan haar geen ongelijk geven, heb eens even gekeken, schandalig dat anderen aan gratis patronen geld willen verdienen, maar dat ze je heel veel. Er zijn ontzettend veel gratis patronen op internet te krijgen, en ga je zoeken, kom je ook mensen tegen die ze vrolijk verkopen, gewoon triest. Ik moet me dan echt inhouden om er niet op te gaan reageren. pfffff
Back to Top
Trezeken View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 30 Oktober 2013
Locatie: Lokeren
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Trezeken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2013 om 10:24

Ik gil graag mee :-)

Alvast bedankt!
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2013 om 18:04
jammer dat ermensen zijn die aan de gratis patronen vanAmigurumi Artist  geld wilde verdienen
had graag het patroon van de grote draak gehad helaas is dit door anderen verpest
nu verzend ze geen patronen meer
Back to Top
Plumeau View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 September 2013
Locatie: Midden NL
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Plumeau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2013 om 13:32
Originally posted by Vifke Vifke wrote:

Hier staan er heel veel
En bij Amigurumi Artist kan je patronen opvragen van hele mooie draken hier
emailtje schrijven en die persoon zend je het patroon max 5 patronen per dag

Als ik ooit eens genoeg vrije tijd heb om een echt pittig patroon uit te zoeken en uit te voeren, dan ga ik hem maken Heart

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2013 om 13:02
Dit topic heb ik blijkbaar gemist Cry.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij het drakenschip (of de draakjes) op te sturen aub ? Alvast heel erg bedankt !
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2013 om 11:13
Back to Top
jamina View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 27 Oktober 2013
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jamina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2013 om 10:32
Beste 
Zou ik Jamina Finjaer ook de draken patronen kunnen krijgen? 
Vriendelijke groeten
Finjaer Jamina
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2013 om 08:49
Stephie Ik denk dat je beter eens naar het forum onderdeel  even voorstellen kan gaan, daar hoort dit eigenlijk min of meer thuis.  Dan kan je ook  gelijk  even lezen hoe je je e.mail adres zichtbaar  kan zetten voor de leden ook nu is het alleen zichtbaar  voor hobbydoos.
En dan zou ik als volgende stap  even een nieuw topic  openen voor een draak of iets  want dit topic is an oud en er wordt bijna niet meer  op gereageerd. 

Roep gerust  als je een patroon zoekt  wanneer het  een deelbaar patroon is  zijn wij hier niet moeilijk  met delen
Er zijn helaas  patronen die niet gedeeld mogen worden i.v.m. copyrights. 

Maar  ik zou wel even dit topic lezen anders heeft het geen zin:

Oh  en als tips wil ik je meegeven type bij google free crochet patterns in en er gaat een wereld voor je open en je kanzelfs nog met   onderwerp zoeken dus bv draak  of auto o,i,d.

en kijk op  pinterest daar kom je ook heelveel tegen niet alleen op haakgebied maar  pas op die site is verslavend leuk Wink


Back to Top
stephie1986 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 12 September 2013
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stephie1986 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2013 om 13:55
hallo

ik ben stephanie en ik ben een beginnende haakster zon 2 weken.
als er iemand tips of truks heeft is dat erg welkom
heb nog niets gemaakt, maar ben aan het leren en al aardig op weg.
mijn zoon van 3 is gek op draken
heeft er iemand een paar leuke draken patronen voor mij in het nederlands.
zou ik leuk vinden.

dankjewel
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2013 om 19:23
Op de eerste pagina, sttaan wat patronen als je op de blauwe woorden klikt
Back to Top
dombo View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 Mei 2013
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dombo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2013 om 14:25
Zou ik de patroontjes misschien ook kunnen krijgen, onze kleinzoon en ik zouden er heel blij mee zijn! Al vast bedankt.
Back to Top
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 01 September 2011
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2013 om 20:57
ja denk het... Ik heb ook geen reactie ontvangen....
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.455 seconden.
Lang Yarns