Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tunisch haken

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 11:09

ik heb een col tunisch gehaakt, en toen die klaar was was het een nekkraag zo stijf

uitgehaald en gebruike de wol nu voor mijn '"gehaakte Kate" zaterdag de 10de

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2012 om 10:03
Nee het is nu goed, ik heb je de mails gestuurd. 6 van het linkshandige boekje, waar toevallig ook tunisch haken in staat, en 4 over tunisch haken.

De driehoeksomslagdoek hebben veel hobbydozen gemaakt bij de omslagdoek along, granny stripes heet dat soort haakwerk.

De poppenslaapzak heb ik in allerlei kleuren, steken en maten gemaakt en die staat ergens in het grote poppentopic, dat al een beetje verzakt is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 21:01
Originally posted by Sepke Sepke wrote:

Originally posted by Sepke Sepke wrote:


Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Nou Sepke, je hebt nog steeds geen e-mailadres in je profiel. Maakt mij niet uit, maar zo kan ik je niets sturen over Tunisch haken en ook niet over linkshandig haken. Heb je bij Even voorstellen het topic WELKOM al gelezen? Wat je bedoelt zijn stekentellers. je kunt ze in breiwinkels kopen, maar je kunt ook in je haakwerk een draad in afstekende kleur meenemen om de eerste steek aan te geven, of met veiligheidsspeldjes werken. Ik maak ook wel lusjes van garen om steken of toeren te markeren, die kun je later makkelijk verwijderen.


 


Is aangepast. Ik heb ook een boekje gekocht van mini hondjes en katjes haken. Wat zijn die dingetjes klein 



je profiel is dus nog NIET aangepast, kijk es bij iemand anders in het profiel, dan zie je wat we bedoelen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Sepke View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 01 Maart 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 19:51
Originally posted by Sepke Sepke wrote:

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Nou Sepke, je hebt nog steeds geen e-mailadres in je profiel. Maakt mij niet uit, maar zo kan ik je niets sturen over Tunisch haken en ook niet over linkshandig haken. Heb je bij Even voorstellen het topic WELKOM al gelezen?

Wat je bedoelt zijn stekentellers. je kunt ze in breiwinkels kopen, maar je kunt ook in je haakwerk een draad in afstekende kleur meenemen om de eerste steek aan te geven, of met veiligheidsspeldjes werken. Ik maak ook wel lusjes van garen om steken of toeren te markeren, die kun je later makkelijk verwijderen.

 

Is aangepast. Ik heb ook een boekje gekocht van mini hondjes en katjes haken. Wat zijn die dingetjes klein 

Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
Back to Top
Sepke View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 01 Maart 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 19:49

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Nou Sepke, je hebt nog steeds geen e-mailadres in je profiel. Maakt mij niet uit, maar zo kan ik je niets sturen over Tunisch haken en ook niet over linkshandig haken. Heb je bij Even voorstellen het topic WELKOM al gelezen?

Wat je bedoelt zijn stekentellers. je kunt ze in breiwinkels kopen, maar je kunt ook in je haakwerk een draad in afstekende kleur meenemen om de eerste steek aan te geven, of met veiligheidsspeldjes werken. Ik maak ook wel lusjes van garen om steken of toeren te markeren, die kun je later makkelijk verwijderen.

 

Is aangepast. Ik heb een boekje gekocht van mini hondjes en katjes haken.

Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 18:25
Nou Sepke, je hebt nog steeds geen e-mailadres in je profiel. Maakt mij niet uit, maar zo kan ik je niets sturen over Tunisch haken en ook niet over linkshandig haken. Heb je bij Even voorstellen het topic WELKOM al gelezen?

Wat je bedoelt zijn stekentellers. je kunt ze in breiwinkels kopen, maar je kunt ook in je haakwerk een draad in afstekende kleur meenemen om de eerste steek aan te geven, of met veiligheidsspeldjes werken. Ik maak ook wel lusjes van garen om steken of toeren te markeren, die kun je later makkelijk verwijderen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Sepke View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 01 Maart 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 18:09

Hallo, ik zag in de hobbydoos webwinkel iets over Tunisch haken, wat is dat precies en wat kan je er allemaal mee maken?

Nog een vraagje, plaatsen jullie zo'n ding op je werk om de volgende toer goed te kunnen zien? Ik weet niet goed hoe het juist te zeggen?

Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns