vilten pompons voor Pasen extra 0-507 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
drops ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Maart 2012 om 19:17 |
Wie geeft antwoord op mijn probleem ? : ik heb geprobeerd pompons te maken van het garen Populair, ik weet dat Eskimo ervoor beschreven staat maar dat had ik niet. Verder heb ik precies gedaan zoals beschreven, om de handpalm gedraaid, vastgemaakt en de onderkant opengeknipt, in de wasmachine met groene zeep gewassen op 40 graden (wel in een waszakje) en toen ik ze eruit haalde waren ze niets veranderd, dus mislukt. graag een oplossing ! b.v.d. Hennie
|
|
R#A974T5/754X
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik denk dat het toch komt door het verschil in garen Eskimo is 100% zuiver wol en ook nog wat pluizig .Populair ken ik niet als garen . Anders je vraag voorleggen bij drops zelf . Er is ook speciale viltwol te koop |
|
![]() |
|
marianneke ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 724 |
Ik denk dat dit garen geen 100% wol is, alleen dan zal het namelijk vervilten. Al het andere garen en mengsels zullen niet geschikt zijn om te vervilten.
|
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Hallo Hennie,
Ik zie dat Populair acryl garen is (100%). Dat vervilt dus niet zoals hierboven al geschreven is. Jammer zeg, maar dit gebeurt je maar 1 keer. Groetjes, Saskia |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |