Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Magtelt bedankt

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Magtelt bedankt
    Posted: 16 Maart 2012 om 14:50
Op het moment dat ik dit berichtje typ zit ik in de trein naar huis. Ik ben vandaag bij Magtelt en Ton geweest en ben weer helemaal opgeladen. Afgelopen weken zat het privé even wat tegen (niets ernstigs hoor!). Omdat ik natuurlijk ook nog druk aan het studeren ben had ik even niet genoeg energie om hier ook actief aanwezig te zijn. Komende weken blijven druk, dus ik reageer even wat minder. Jullie weten nu in ieder geval dat er niets aan het handje is...

Magtelt en Ton, bedankt voor jullie liefde, warmte en aandacht. Ik heb weer genoten vandaag! Tot snel!

Voor alle andere Hobbydozen: bedankt voor jullie lieve pm's! Dat doet me goed. En voor alle fans: 2 juni ben ik live te bewonderen bij Magtelt:-)
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 14:55
Het leven is jammer genoeg niet alleen maar rozen geur en manneschijn. Mijn moeder zei altijd met vallen en opstaan word je groot. Ook al heb je een dip, je komt er altijd weer sterker uit. Ga eerst je studie afmaken, wij komen later wel. zie je 2 juniThumbs Up
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 14:57
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 15:06
Van mij ook knuffels meid!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 15:13
Wat mooi dat je via dit forum iemand hebt leren kennen die je een fijne dag heeft kunnen bezorgen Wink. Knuffels en sterkte!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 15:56
wat fijn voor je Ieke, dat je soort van ''ontdipt'' bent bij Magtelt en Ton....ik heb van hen ook al veel liefde gekregen, in wát voor vorm dan ook....en ook van andere HD'tjes .... wát een heerlijk forum hè !!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 16:07
Ieke,ik had je al gemist en Magtelt was ook veel rustiger als anders. En vandaag Magtelt helemaal nog niet gehoord. Maar de reden is nu bekend. Smile Ik hoop dat je prive omstandigheden weer beter worden en dan horen we weer meer van je. groetjes Frea.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 16:22
Hoi Ieke blij dat je je weer beter voelt
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 16:28
iedereen heeft al eens een moeilijke periode 

maar van hier uit een dikke knuffel van me 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 17:02
Ik ben er weer, maar inderaad meestal ontbijt ik met de hobbydoos, dan later koffie met de hobbydoos, lunch ook mar, thee en nog eens koffie, allemaal met de hobbydoos, en meteen na het eten weer even hobbydoos. En nu pas voor het eerst.

Het was heel gezellig en er zijn weer een paar kubieke decimeters vrijgekomen plus dat de zolder wat minder dichtbevolkt is.

En wat een heerlijk weer, vanmiddag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 17:03
volgens mij ben jij de hobbydoos
lydia wijsbroek
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 18:25
Heerlijk dat je de batterij weer even hebt kunnen opladen. Sterkte met je tegenslagen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 20:00
fijn Ieke dat je weer even bent opgeladen, soms is dat even nodig...
pas goed op jezelf.
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 20:06
Hoi Ieke, Ik hoop dat je je snel weer helemaal lekker in je vel voelt!!!
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 20:27
Druk , druk, ik herken het van mijn eigen kinderen, de studie vraagt veel energie en dan loopt het niet altijd even lekker.
Fijn dat je even hebt bijgetankt.
En bij Moeder Magtelt lijkt dat heel goed te kunnen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns