Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Giraffe

 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 10>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2012 om 21:26
Oh die van willewopsie wil ik ook wel heel graag hebben.
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2012 om 21:27
Originally posted by Ingemo Ingemo wrote:

@arnhemmertje, mijn giraf is 33 cm, ik heb hem met catania gehaakt, maar ga hem volgende keer denk ik met iets dikkers maken
 
Zo'n idee had ik al wel.. Ik heb mijn patroon naast die van jou gelegd en het zit aardig dicht bij elkaar in de buurt ;)
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2012 om 21:34
wil deze giraffe ook wel ontvangen van een van de dames
Anne-Marie
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2012 om 21:41
Dank je wel! Super wat snel zeg!
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2012 om 22:26
Originally posted by Ingemo Ingemo wrote:

Oh, dat ga ik dan even veranderen, bedankt

Inge
 
Nog niet... je kunt het mailadres bij MSN Messenger invullen... Ik zal de andere dames even voorzien... Toevallig dat ik nu keek, want ik had het vinkje weggehaald voor reacties... Ik zal het nu laten staan...
Veel liefs van Marieke
Back to Top
Miep77 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 266
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep77 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 06:51
Zou ik misschien de giraffe ook mogen ontvangen?
Hartelijk bedankt alvast!!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 07:25
Mag dat lieve diertje ook aub naar mij komen? Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 08:42
Marileen en Miep jullie hebben post !!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 08:52
zou ik hem/haar ook mogen hebben ik zou er super blij mee zijnTongue
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 08:54
en arnhemmertje hij wordt super ik vind het altijd zo knap als iemand dat kan na maken ik ben super trots op je goed hoor en het kopje ziet er haal lief uitClap
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 08:54
Het patroon komt eraan!
Veel liefs van Marieke
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 08:58
super bedankt echt heel lief en zo snel ik ben er blij mee een hele dikkeHug ik heb het al uitgeprintTongue
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 09:01
Nou Doortje zo zie je maar........ toch nog veel sneller als gedacht!!!
Hij is prachtig niet ?!
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 09:08
 
Hoe vinden jullie Benno dan ???
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 09:21
ooooooooooooooo marlies ze zijn geweldig je wil niet weten hoe blij ik er mee ben en dan benno echt super leuk tjonge wat maken jullie toch mooie dingen en dan zijn er bij die het na kunnen maken ik heb daar zo'n bewondering voor en dan die mensen die zelf patronen verzinnen ik vind dat echt heel knap
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 09:22
je heb ook zulke leuke kleuren gebruikt hi hi ik kan niet wachten om te beginnenLOL
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 09:24
Als het mogelijk is kunnen die giraffen dan ook effen langskomen in mijn inbox ?
Dank bij voorbaat
Viviane
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 09:32
Viviane je hebt post
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 09:35
HO STOP !!!! Doortje.
 
Ik ben net zoals jij nog hoor!! Ik zie ze en kan alleen maar verlekkerd kijken naar de eindresultaten.
Heb ze wel op mijn lijstje staan met Stip!!! Big smile
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 09:50
nou meid ik ga zo snel soppen, zemen, stofzuigen en strijken en dan ga ik er aan beginnenLOL en wie weet kunnen wij het straks ook zo goedHandshake leuk he handwerken ik zou niet meer zonder kunnen, ik heb dystrofie in mijn voet en ik ben toch zo blij dat ik het niet in mijn handen heb want dan zou ik niet meer kunnen handwerken ik zou gek worden denk ik want het is mijn lust en mijn leven
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns