Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hier is Benno

 Reageer Reageer Pagina  <1 678910 11>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 18:49
Doortje, enig dat konijn. De andere twee heb ik af, maar deze moet er ook bij om de vriendengroep compleet te maken. Dank je wel.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 19:17
Mag ik misschien ook het patroon van Benno krijgen van iemand? Wat een droppie zeg!
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 20:07
Mag ik aub ook aanschuiven voor deze leuke troetel.
Amaai zeg wat een prestatie van een foto
proficiat en dank je dat je het met ons wil delen
groetjes en alvast bedankt IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 22:29
Dames, jullie hebben mail Wink
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 09:45
pippie wil jij dan ook een foto laten zien ik vind dit topic zo leuk we maken allemaal het zelfde en dan al die lieve reacties en er wordt steeds gevraagd naar de patroontjes en dames sorry ik heb ze uitgeprint en niet opgeslagen een beetje dom maar daar door kan ik ze niet door sturen en moet steeds iemand anders het doen ik beloof voortaan sla ik alles op en kan ik het ook doormailen Embarrassed 
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 14:35
Nou, dit zijn ze dan. Benno zit een beetje op de achtergrond, ondanks
zijn dikke kop .
Ik kreeg afgelopen week een geboorte-kaartje met drie giraffes erop ( pa, ma en baby), en heb dus nog "even "een gele versie gemaakt voor de baby.

upload images

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 15:49
ik vind ze in 1 woord geweldig die gele is zo leuk alleen zit benno met een balkje voor zijn ogen vertel wat voor criminelen praktijken heeft ie gedaan volgens mij knijpt ie in de billen van de gele dus ongewenste intimiteiten volgens mij LOL
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 18:32
Als het wat wordt met die twee, wat voor dier heb ik dan op de bank?
girezel, eraffe, girazel?
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 19:40
LOLLOLLOL ja en wat heeft ie dan een lange dikke nek of een dikke kont
Back to Top
Anniek88 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 April 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 66
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anniek88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2012 om 11:36
Wat super schattig!!!
Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2012 om 20:01
Ze zijn erg leuk geworden Pippie
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 11 Februari 2012
Status: Offline
Points: 222
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 14:50
Mag ik het patroontje ook nog ontvangen, please (wilmabonke@hotmail.nl).
Alvast mijn grote hartelijke dank.
Wilma
Back to Top
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 11 Februari 2012
Status: Offline
Points: 222
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 15:03
Nog even ter aanvulling op  mijn voorgaande post, mag ik zo brutaal zijn om de patroontjes op te vragen van Benno/Bibi en het konijn. Alvast mijn grote hartelijke dank.
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 19:48
Wauw, ik had benno inderdaad al eerder bij williewopsie gezien en dit is geloof ik de tweeling! Super knap gedaan.
Zou ik je patroon misschien ook mogen?
Alvast heeeeeeel erg bedankt
Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 21:00
Wilma en Leo jullie hebben beestjes in de mail, van het konijn is er (nog) geen patroon.
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 11 Februari 2012
Status: Offline
Points: 222
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 21:02
Superbedankt, ben er echt superblij mee en mn handen jeuken maar moet eerst nog een teckeltje afmaken die in bestelling is.
Back to Top
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 11 Februari 2012
Status: Offline
Points: 222
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 21:10
Kunnen jullie aangeven bij welke toer er van kleur gewisseld is, vind dit nog zeer moeilijk om zo te zien aangezien ik nog niet zo ervaren ben met t haken (zowel bij Benno als bibi)
Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 21:14
de kleurwisseling van bv snuit en poten staan aangegeven, voor strepen mag je je eigen fantasie gebruiken
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 21:27
Wilma, ik zie dat je de beestenbende hebt gekregen!
Zelf heb ik snuitje, handjes en voetjes dezelfde kleur gegeven, en daarna gewoon wat spelen met strepen.
Konijn kun je volgens bibi maken, met een kort nekje en langere oren. De oren staan ook ergens al besproken in een eerder bericht hier.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 21:29
het konijn is gewoon bibi alleen heb ik wat bij het snuitje wat meer gemeerderd zodat het wat breeder werdt en de oortjes staan hier in het topic volgens mij pag 6 en anders op 7 en wilma ik heb je benno gestuurd ik heb helaas bibi niet opgeslagen maar uitgeprint sorry
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 678910 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns