Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

magtelt

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: magtelt
    Posted: 19 April 2012 om 09:08
hoi

corrie wordt inderdaad gemist maar ik mis magtelt ook
of zit ik ernaast ?
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 09:13
Ik kom nog maar twee keer per dag, dat is minder dan vroeger. En ik lees meer dan ik antwoorden geef.

Maar ik ben er nog, hoor.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 09:14
Diepe zucht : GELUKKIG!!!!!
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 09:15
ik kom ook niet meer zo vaak op het forum 

zit meer in de chatroom
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 10:44
Gelukkig, Magtelt is er nog!
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 11:04
bedankt!!
Chris

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 11:24
ik had aan de antwoorden gezien dat ze er nog wel is. LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 12:33
Ja onkruid vergaat niet en schuim komt altijd boven drijven.

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 12:47
Ik zal zaterdag eens kijken hoe het met Magtelt is dames, dan zie ik haar weer in levende lijve! Heerlijk vooruitzicht weer om haar en haar man weer te zien Big smile
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 13:32
hi hi schuim komt altijd boven drijven die kende ik nog niet LOLLOLLOL 
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 15:07
Jips, doe die twee in A. de groetjes van mij. De chips waren heerlijk!!!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 18:09
weet je wat ik zo grappig vindt, je weet niet hoe iemand van het forum er uit ziet en ik denk vaak aan magteld( ja ja  er zijn mensen die vaak aan je denken) en heb daar dan een beeld van gemaakt en dat vind ik wel lachen want waarschijnlijk zit ik er helemaal naast ik weet niet hoe het komt maar ik heb een zwak voor magteld een lekkere pittige tante met het hart op haar tong en ik hou daar van, je weet wat je aan zo iemand hebt en daar heb ik dan een plaatje bij gemaakt ik ben zelf 1.80m en ik denk dat magteld 1.60m is en krullend grijs haar en een bril en van die pret oogjes, raar mens ben ik he Embarrassed hebben jullie dat ook of is het echt een afwijking van mij ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 18:16
Ik ben 1.56 maar nog niet echt helemaal grijs. Krullen heb ik mijn hele leven van gedroomd, maar mijn oudste zus heeft ze allemaal gekregen, voor mij bleef het steile melkboerenhondenhaar.

wat rozengeur.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 18:27
zie je ik zit er 4cm naast bijna wel goed, geen krullen en nog niet helemaal grijs en ik lees niks over een bril dus die zal ook wel niet kloppen wel grappig he dat je daar dan zo'n beeld bij kan maken ik heb dat wel vaker en heel vaak klopt er niks van het is maar zelde dat het klopt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 19:51
Ik heb een lees- en een verte-oog, al sinds ik klein was. Dus ik kan meestal zonder bril en leesbril. Alleen de afstand naar de computer en laptop moet ik met een leesbrilletje overbruggen. Zonnebrillen laat ik altijd overal slingeren behalve op mijn neus.

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 20:05
Speciaal voor Doortje:

Hier KLIKKERDEKLIK staat in het 1e bericht en foto van Magtelt en mij Big smile
Natuurlijk ook voor alle andere nieuwsgierigen.....
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 20:14
nou dat vind ik leuk om te zien totaal anders dan dat ik er van gemaakt had alleen dat pret gezicht klopt heel erg bedankt voor de foto dat vind ik echt leuk nu heb ik het gezicht erbij echt leuk
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 09:32
Veel plezier Jips!

En Ton en Magtelt natuurlijk ook.
Misschien kunnen jullie wel lekker in de tuin zitten. Het zonnetje schijnt hier vandaag al wel...
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 11:17
ooh jips maar ik had jou ook anders voorgesteld hoorEmbarrassed

kijk ik heb maar een fotootje gebruikt van mezelf kunnen jullie die vergissing niet maken!!
ik moet eens opzoek naar een andere deze is vam mij en 3 kindjes is wel erg klein he
Chris

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 12:00
Ik heb nu mijn haar kort, dus lijk ook niet meer op de foto! Wink
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.357 seconden.
Lang Yarns