Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Badydeken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Barones Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Badydeken
    Posted: 20 April 2012 om 13:36
Lieve Hobbydozen, ik heb een probleem met deken Drops z-087-by het is de blauwe deken.
Ik doe iets fout want het patroon krimpt in elkaar. Ik houd steeds minder steken over.
Er staat Uitleg symbolen teltekening
=Recht aan de verkeerde kant
=Brei 3 st in 1 st als volgt: 1 st av, 1 omsl, 1 st av
=3 st av, haal de eerste st over de laatste 2 st en haal dan de tweede st over de laatste st = 1 st over.
Als ik dit schema doe houd ik minder steken over zodat het kleiner wordt .
Ik zal wel iets verkeerds doen. Omdat ik een beginnende breister ben weet ik echt niet wat ik fout doe. Wie kan mij helpen ?

Dora  
x_3bc1bd1f
Back to Top
funnyface720 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer funnyface720 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 13:47
Als ik het goed lees dan meerder je met het tweede symbool twee steken en met het derde symbool minder je weer twee steken... dus dat moet goed komen met het aantal steken. 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 13:50
Ik zou mij kunnen voorstellen dat je bij tekentje no 2 geen 3 steken uit 1 maakt.
Bij tekentje no 3 maak je uit 3 steken 1 steek. Zo houd je in principe evenveel steken over.
nl. 1 st worden 3 st.
     3 st wordt   1 st.
Succes, Lida
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 13:51
bij de tweede moet je er rekening mee houden dat je uit 1 steek 3 steken haald nl. 1 st. av, omsl, 1st av.
dit doe je dus in 1 steek.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2012 om 14:51
raak je soms je omslag kwijt van de 3 uit 1 steek ??
Dan zou je kunnen proberen die 2e keer av verdraaid av te breien . Dus van achter naar voren insteken . Je omslaglus komt dan iets steviger op je pen te staan .

succes
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns