Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon benner sennenhond

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ciska303 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 11 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 31
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ciska303 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haakpatroon benner sennenhond
    Posted: 28 April 2012 om 09:12
Ik wil voor mijn vriendin graag een berner sennenhond haken maar heb daar geen patroon van.
Wel van de mini hondjes maar ik wil een grotere maken, wie kan mij helpen aan zo`n patroon.
Groetjes Ciska
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 12:38
weet je wat je ook kan doen dikkere wol en haaknld dan wordt ie ook een heel stuk groter dat heb ik ook weleens gedaan
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgiƫ
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 13:06
Als er een patroontje te vinden is mag je me ook altijd laten weten waar, mijn moeder heeft ook een Berner Sennen.
Back to Top
haakfreak View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2012
Locatie: holland
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakfreak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 15:13
Ciska, is er ook een mogelijkheid dat ik de patroontjes krijg van de mini hondjes??? Ik houd mijn ogen ook open voor de b.s. hond..gr Lena
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 17:53
deze lijkt er volgens mij wel een beetje op
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.482 seconden.
Lang Yarns