Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Paddington Beer

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2017 om 15:56
Originally posted by JMB JMB wrote:

ZO, nu hoef ik het patroon niet steeds zelf weer te zoeken.
LOLLOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2017 om 17:48
Mag ik vast een weddenschapje afsluiten?

Over een paar maanden staat hier een antwoord van: Hallo, ik zie dat je een gehaakt patroon van Paddington beer hebt, kan ik dat ook krijgen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2017 om 18:00
ik doe mee; maar dat gaat niet een paar maanden duren, want pagina's lezen doen ze niet meer. Dus ik gok 10 dagen.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2017 om 18:49
Oeps, dat zit er dik in.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2017 om 18:51
He jammer, ik dacht DE oplossing te hebben gevonden en de verwijzing naar pagina 4 in het eerste bericht te vermelden, maar deze topic ben ik gestart met mijn oude account, waar ik het ww niet meer van weet. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2017 om 18:52
Dan zouden we allemaal eens niet moeten reageren tot de vraagster het zelf in de gaten heeft.

Het excuus van Ik ben niet vertrouwd met internet gaat niet op, tegenwoordig loopt, fietst en chauffeert iedereen met het mobieltje in de hand en de ogen er op gericht. Behalve ikke.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2017 om 19:09
Ik ook niet hoor Machtelt.

En nu is mijn laptop ook nog op hol geslagen.
Moet het dus met mijn tablet doen en die heeft nog wel wat geheimen voor me .


Dat wordt dus studeren
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2017 om 20:06
en ikke ook ni. Heb nog zo'n echte gsm, die alleen maar belt en een bericht geeft, maar wel zonder antenneke erop. Ah ja een pillamp is het ook, maar ik weet niet hoe dat werkt.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2017 om 20:19
Ik moet het boekje opzoeken om te kijken hoe het werkt Bep


Wel zit er een SOS knop op aan de achterkant .
Af en toe krijg ik een waarschuwing dat die knop aanstaat..
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2017 om 08:28
In een Amerikaanse soap was sprake van ass dialing, dus de mobiel in de achterzak zonder beveiliging en dan koos dat apparaat een nummer, dat het belde. De vertaling kont draaien dekt deze lading niet geheel, kont bellen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2017 om 10:48
Wij noemen dat altijd een broekzakgesprek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2017 om 12:52
Wat keurig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2017 om 17:59
En? Is er al een bedankje gekomen van de vraagster? Of was het zo'n urgentie, dat ze al zit te haken en geen tijd heeft voor beleefdheden?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2017 om 09:23
O had eerder heel veel van die broekzakgesprekken met mijn man. Had hij me overdag een keer gebeld, dan werd ik geheid een paar keer op die dag weer gebeld, terwijl hij 'druk' aan het werk was en/of stond te kletsen met mensen.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2017 om 21:55
Mijn eerste werk-gsm (antiek Nokia model) heeft een paar keer 35 sms-jes teruggestuurd naar iedereen die het waagde mij op te bellen, tenzij ik eraan dacht om de knoppen te blokkeren. Was meteen een stuk minder populair.
Maarreh... heeft er iemand een patroon van Paddington?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2017 om 08:27
Misschien zijn tante in Peru?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns