Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

HULP voor autistiche en sydroom van down kinderen.

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2012 om 13:25
Nog steeds een succes bij deze kinderen. Wilt u helpen?
babbel
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2012 om 20:22
Waarom haakt U ze zelf niet? Toentertijd had u geen tijd maar nu? En is het niet leuk om foto's te laten zien dat de kindjes zo'n mooie hanger hebben gekregen?
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 10:29
Hoi hoi .
 
Ja maar tijd is er nog steeds te kort hahaha. en ik ben tussen door zelf ook druk met maken hoor.
Naomi zit nog aan de laatste week van haar examens, dus die is nog 1 week erg druk.
Tuurlijk wil ik/we foto's sturen , maar ben op de camping en daar kan ik niet normaal op de internet komen.
we zijn 1 a 2x per week even thuis.
en dan pluis ik de meer als 300 emails door.
Mijn laptop blijft vandaag hier zodat onze zoon de laptop kan instellen en we via mijn mobiel kunnen internetten op de camping.
dus alles komt goed.
, maar even geduld aub.
ik heb de ontvangen, hangertjes al aan de tassen van de kinderen hangen en een deel aan de school geschonken en het slaat super aan.
ik zal teostemming vragen aan de school of ik een foto mag maken van de ontvangen hangers met hun.
 
groet Babs moeder van Naomi.
 
 
babbel
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2012 om 10:01
Ik heb toestemming voor een foto met leraressen.
We zullen die volgende week maken en dan zet ik ze hier voor jullie neer.
 
 
groet Babs
babbel
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2012 om 12:43
Ik kijk er alvast naar uit!!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 10:46
Hallo dames.
 
Hier dan de foto van een lerares van de school van mijn bus kinderen.
 
Uploaded with ImageShack.us
 
 
en de foto's van figuurtjes die ik zelf nog even voor ze gemaakt heb, samen met Naomi.
 
 
Uploaded with ImageShack.us
 
 
Uploaded with ImageShack.us
 
 
Uploaded with ImageShack.us
 
Uploaded with ImageShack.us
 
 
Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
Uploaded with ImageShack.us
 
 
Uploaded with ImageShack.us
 
babbel
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 10:50
we moesten de foto snel snel nemen, vandaar dat niet alles direkt zichtbaar is.
En er zijn al een aantal door de kinderen verdiend.
de groten die ik maak gaan naar een aantal vol geplakte stikkerblaadjes. de kinderen mogen zelf kiezen of 1 tas cq sleutel hanger of door sparen voor de grotere modellen.
 
nou hoop dat jullie tevreden zijn met het resultaat. wel zouden we nog graag de sleutel hangers wat extra willen hebben. en wat kleine nederlandse patroontjes daar voor zoals de geluks vogeltjes, de muisjes hebben we al kijk maar wat u er bij zou willen doen.
 
Maar namens de school en de kinderen al heel erg bedankt voor die al  wat hebben gestuurd.   groet Babs moedr van Naomi
babbel
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 11:08
mag ik je adres ? dan wil ik ook voor je aan de slag ik dacht eerst telaat tezijn maar zie dat je meer wilt 
 
en wat een leuke heb je gekregen leuk
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 11:22
Ja leuk he het is ook een heel groot succes.
 
We zien buiten mijn eigen bus kinderen nu ook al trots andere kinderen er meelopen aan hun tassen.
Het is echt heel stimulerend voor deze kinderen om ze te verdienen.
 
ik heb je mijn adres al toe gezonden.
Als er nog meer meldingen voor mijn adres komen , mag men die door geven hoor want kan nog maar steeds 1 a 2 x per week hier opkomen.
 
groet Babs. moeder van Naomi
babbel
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 12:30
Ahh leuk! Dank je wel voor de foto's :)
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 12:31
Leuk!!
Ook een goed idee om ze als beloning weg te geven!
Heel mooi!
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 12:38
Clap heel leuk de juf is er blij mee! 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns