Schattige Naaipatronen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Juni 2012 om 15:15 |
Ben helemaal verliefd.. Zooooo leuk: http://www.etsy.com/shop/gandgpatterns Mocht iemand in het bezig zijn van een patroon en willen ruilen, PB maar ^_^
Groetjes
|
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
poeh die zijn duur daar zit het materiaal toch niet bij ? ik heb ze helaas niet want anders had je ze gekregen
|
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Nou, ik zat gister te kijken en over het algemeen zijn alle naaipatronen niet te betalen.. En ik vond sommige haakpatronen al duur
![]() Haha, die material moet je erbij denken.. Denk niet dat dat erbij zit
![]() |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
ik denk dat je beter zo'n boekje kan bestellen je heb ze in allerlei soorten en die lijken hier heel veel op ik weet alleen de naam niet van dat boekje (baal baal) maar dan ben je €8,95 kwijt en dan heb je heel veel patronen bij de bruna liggen die dat weet ik zeker want afgelopen vrijdag heb ik er in staan kijken
|
|
![]() |
|
lol.. Ik hou me toch aanbevolen als iemand de patronen heeft van de link :P
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
ze zijn wel mooi! Maar inderdaad aan de prijs...
|
|
![]() |
|
Leo91 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 07 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1048 |
Ze zijn inderdaad helemaal super! Ik kan je er helaas niet aan helpen. Wat me nou opvalt is dat de breipatronen nog goedkoper zijn dan de naaipatronen, terwijl me dat toch veel meer werk lijkt...
|
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
Thnx.. Het idee is allemaal hetzelfde.. Ik heb een ander naaipatroon bekeken en eigenlijk is het helemaal zo moeilijk nog niet.. Foto erbij, natekenen, beetje verhoudingen zoeken en dan lukt het best
![]() |
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Ze zijn inderdaad erg mooi en prijzig. Het is volgens mij niet zo moeilijk om zoiets na te maken zonder patroon en misschien kun je ook wel gratis patronen vinden. Ik lees en kijk heel veel op weblogs om zo inspiratie op te doen en ik kom dan vaak op sites terecht met allemaal gratis tutorials ed., het kost even tijd, maar ik heb zo al meerdere rokjes en tasjes voor mijn dochters gemaakt.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |