strand/zee spulletjes om te haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
TaNichia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Juni 2012 om 22:33 |
Hoi meiden , ik heb een tijdje terug de schelpen en zeedieren ontvangen uit de topic strand aan huis, nu wou ik er aan beginnen maar vind ze eigenlijk een beetje te groot, dus hierbij mijn vraag wie heeft er nog leuke strand/zee spulletjes om te haken in een wat kleiner formaat.
|
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
misschien helpt het om dunner garen proberen
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Er schijnt een boekje uit te zijn over strand en zeedieren, kijk eens in de boekenrubriek. Ik heb het nog niet in de winkel gezien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Ik heb iets proberen te versturen, maar ik weet niet zeker of het gelukt is.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
TaNichia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Ik heb inderdaad een mail gekregen met een link,alleen werkt het niet helaas
![]() |
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
Ik ga bij ons in het dorp eens kijken voor he boekje magtelt, zal wel online bestellen worden ze hebben hier bijna nooit wat liggen
|
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
dit boekje bedoelt Magtelt denk ik. Ik heb een pdf-bestandje van de Engels versie. De Nederlandse heb ik een keer bij de Witte boekenhandel of voordeelboekenhal gezien.
.
![]() Laat maar ff weten of je deze Engelse versie wilt hebben.
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
@Mayabees, ik zou de engelse versie heeel erg graag ontvangen. Alvast bedankt.
|
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
boudewina ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2012 Status: Offline Points: 382 |
bij handwerk club hebben ze veel van de zee uit het boek kijk daar even
|
|
![]() |
|
@ Boudewina, heb je miss een link voor mij?
|
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
boudewina ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2012 Status: Offline Points: 382 |
![]() |
|
Ik heb me aangemeld en een beetje rondgekeken, even wennen dan hoor zn andere forum site, ziet er allemaal erg mooi uit ook, kan alleen de schelpjes ec niet vinden hihi
|
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
ik heb je net een pdf gestuurt
|
|
![]() |
|
Heb ze binnen, geweldig je ben een schat.
|
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
Hoi, nog heel erg bedankt voor de patroontjes, had nog een vraagje als ik daar op downloaden pdf klik bij een patroontje mislukt het downloaden telkens weer, heb jij enig idee hoe dit komt? Gr Diana
|
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Diana vaak wil het wel lukken als je met je rechtermuis klikt en dan kiest voor "doel opslaan als". Als het goed is komt het dan wel goed
![]() |
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Diana ik heb je het boekje gemaild. Maar misschien heb je hem inmiddels ook al gekregen van iemand anders?
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
Heel erg bedankt het boekje is binnen.
|
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
Marijke had idd al een paar losse patronen, maar een compleet boekje is natuurlijk altijd welkom
![]() |
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |