Leuke site |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Pareltje100
Newbie Lid sinds: 11 Juni 2012 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 Juni 2012 om 20:52 |
http://www.jageafournituren.nl
Op deze leuke site zijn ritsen, stof, voeringen, sleutelhangerringen en andere leuke dingen te vinden |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
verroesttttttttttttttttttt, hier vind ik de musketonnekes die ik al dagen zoek en alleen op een buitenlandse site vond, per 100 bestellen geloof ik, degene die ik aan de lippenbalsemhoesjes wil hangen....bedankt Pareltje...is het JOUW winkel soms????
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij www.artasja.eu hebben ze ook volop musketonhaken en veel goedkoper
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de links!
|
|
Pareltje100
Post Options
Thanks(0)
|
Het is niet mijn site, maar wel van iemand die ik goed ken.
|
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat vermoede ik al
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een heerlijk antwoord Doortje ;-))) en Pimmetje, Artasja ken ik ook goed hoor maar ik zocht me toevalllig vorige week suf naar deze dingen, zouden vlgs een Hobbydoosje bij de Xenos moeten zijn maar nix, noppes nada en nu komt opeens Pareltje reclame maken en dat komt mij ff heel goed uit...nog niet besteld, dat niet maar wel info gevraagd alleen nog nix teruggehoord...beetje jammer...;-(
|
|
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik wilde ook wat bestellen ,maar zag dat de verzendkosten 6.95 waren voor wat sleutelhanger haakje die gewoon door de brievenbus kunnen vind dit erg veel heb hun gemaild of dit niet per brievenbuspost verzonden kan worden ,we wachten af
|
|
nldutchy
Post Options
Thanks(0)
|
ooooh, ik kon die verzendkosten nergens vinden.....maar heb opnieuw gemaild om te vragen wat de kosten zijn dus ik w8 af, samen me tjou....want 6,75 is mij ook veuls te duur...
|
|
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
kreeg antwoord ,helaas de verzendkosten zijn ook als je iets besteld dat door de brievenbus kan €6,75
jammer dan wordt voor mijn beurs te duur
|
|
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is belachelijk duur vind ik... zelfs voor een pakketje zou dit erg veel zijn, laat staan voor brievenbuspost. Een aangetekend pakketje is nog goedkoper dan dit!
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
zo zie je maar ff reclame en weer weg, nog niet eens een email adres geplaatst, hoeveel haakjes kan je kopen voor die €6,75 ????? DUS nog een slechte reclame ook
|
|
Jolly
Hobbywonder Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan me dat bijna niet voorstellen 6,75 voor brievenbuspost.
Bij mij wordt er altijd gekeken of iets door de brievenbus kan omdat de verzendkosten dan lager zijn!
|
|
Groetjes van Jolly
|
|
Pareltje100
Post Options
Thanks(0)
|
Anderen maken de artikelen misschien duurder zodat ze alleen verzenkosten hoeven te rekenen. Hier is gekozen om de artikelen goedkoper te maken en dan betaal je een paar euro handelingskosten bij een kleine bestelling. Voor een grotere bestelling is dit puur verzendkosten.
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
een paar euro???????????? €6,75 noem ik geen paar euro, dan bestel je een paar kleine dingetjes van pak hem beet €5,00 en dan moet €6,75 verzendkosten betalen, dat doet toch geen ene gek het kan aan mij liggen maar ik vind het van de gekke
|
|
ElleBelle
Hobbyguru Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik vind dat toch ook wel veel hoor.
Er zijn goedkopere sites die toch minder verzendingskosten doorrekenen. Daar kijk ik altijd naar als ik online bestel en als de kosten te hoog zijn, dan koop ik daar niet. Zoals hier al gezegd is, voor dat geld koop je andere leuke spullekes |
|
http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
hobby4you
Hobbyguru Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
|
jammer van die verzendkosten zeg!!
dat is echt wel super duur het gaat toch altijd naar de grote van je paket toch?? dan kun je wel goed verdienen aan mensen als je de verzendkosten zohoog zet :S:S
|
|
|
|
hannie-groen
Post Options
Thanks(0)
|
toch klopt het wat ik schrref ,ik hebhun gemaild dit was wat ze antwoorden
Beste
Hannie, De
verzenkosten zijn €6,75
en zijn handelingskosten en verzenkosten. Bij kleine bestellingen wordt dus een
deel handelingskosten berekend. Bij grotere bestellingen zijn het alleen de
verzendkosten. Hopelijk
ben je zo voldoende geïnformeerd. MvG Dirk
Coremans |
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
ik denk dat je spulletjes dan in bladgoud verpakt en verstuurd wordt, ik vind dit eigelijk een beetje stelen, in mijn gedachten betaal je te veel voor iets wat gewoon door de brievenbus kan, ik neem aan dat ze het niet in zo'n grote doos doen die er dan niet door heen past en dan heb ik het over een paar haakjes en oogjes dus geen grote hoeveelheden maar gewoon een paar kleine dingetjes
|
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat schandalig veel zeg.
Hebben ze dergelijke haken niet bij een doehetzelf winkel? Het is vaak verrassend wat ze daar allemaal hebben wat je voor je hobby kunt gebruiken
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |