Geen forum meer |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Haaknaald ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1619 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Juni 2012 om 18:45 |
Helaas voor mij geen forum meer. Ik snap er niets meer van, alles is in het engels.
Weet totaal niet hoe ik een foto moet plaatsen. Groetjes Els. (haaknaald)
|
|
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
|
|
![]() |
|
katelijne ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Weer een dame die al langer lid is die verdwijnt .....ik vind dit zo spijtig, 1 na 1 haken ze af
![]() |
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Ik niet hoor ik blijf,spijtig dat je niet meer komt haaknaald
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
hoe kan alles in het engels zijn
wat bedoel je daarmee
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Chris dat is bij mij ook, alleen de tekst die ik nu zelf typ is nederlands maar voor de rest is het allemaal engels.
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
oei dat is vervelend.
Kan je dat nergens veranderen? |
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
mafke ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 694 |
ook ik vind het allemaal erg vervelend dat alles in het engels gaat, vraag altijd af of ik nu wel op de goede link klik.
Voorheen was het forum veeeel prettiger |
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
het engels is wel vervelend ja dat klopt!
jammer dat je ons gaat verlaten haaknaald!! |
|
![]() |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
maar haaknaald we kunnen je toch altijd helpen desnoods vertalen we de woordjes zoals:message=boodschap sturen dus ook een antwoord geven op een topic, enzo kunnen we je toch helpen als je een woordje niet begrijp, ik vind dit zo zielig voor de gene die het engels niet snappen
![]() |
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
maar hoe komt het dan dat het niet bij iedereen in het engels is?
Kan je het niet aan de beheerder vragen om het op te lossen?
|
|
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
ik denk dat het bij iedereen is, ze bedoeld de woordjes post options en thanks en repley, rechts boven in bv. ik denk dat ze dat bedoeld en dat is ook moeilijk als je geen engels kan
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Ondanks mijn engels niet helemaal perfect is snap ik prima wat er staat en wat er bedoeld wordt maar ik vraag me af, waarom een een engels forum.....waarom zo moeilijk maken voor veel mensen terwijl er genoeg Nederlandse fora's zijn. Ook dit zal weer een reden zijn voor diverse mensen om af te haken op dit forum.
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
ah zo, op die manier.
sorry, ik dacht dat de tekst helemaal in het engels was. Blond moment
![]() |
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Hihi mij was het eerlijk gezegd niet eens opgevallen dat het in het Engels is :-). Hoezo blond...
Overheen gelezen denk ik haha! Maar wij tikken toch in het nederlands, en de rest is niet zo belangrijk vind ik zelf...
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
ElleBelle,
je was niet alleen
![]() ![]() |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
ja en ik ben zwarte lola dus ik had het gezien
![]() |
|
![]() |
|
marlasinger1470 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 19 Mei 2012 Locatie: Utrecht Status: Offline Points: 28 |
Ik vind het echt jammer dat het engels een struikelblok is voor sommige leden. ik help heel graag als er vragen zijn. Mij valt het persoonlijk amper op dat het in het engels is. Dit is in veel fora zo. het verlaagd de toegankelijkheid van het internet voor de mensen onder ons die het engels niet helemaal machtig zijn. echt jammer.
Dus als er vragen zijn, ik hoor het graag. |
|
Groetjes Marcella
Laat de handjes maar wapperen http://marlasinger1470.blogspot.com/ |
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
jammer haaknaald dat je niet meer komt. kunnnen we je niet overhalen te blijven? dat we de woordjes voor je vertalen of zo?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik heb geloof ik nooit echt geweten hoe je een foto plaatst. Moet altijd erg zoeken en nadenken in ieder geval!
Maar als dat alles is... Om daarom nu te besluiten om niet meer op het forum te komen, vind ik eerlijk gezegd een beetje overdreven. Een nieuw topic openen en reageren lukt je blijkbaar wel gewoon, en er zijn nu al genoeg mensen die hun hulp aanbieden om je te helpen met de rest (al zou ik behalve de foto's niet weten wat je nog meer zou moeten). |
|
![]() |
|
ja pluk dat is ook wel weer zo, ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel een beetje moe wordt van: ik kap er mee, ik kom niet meer op het forum, de 1 is boos de ander snapt het niet, er is altijd wel iemand die je wil helpen dat heb ik zelf ervaren, boos zijn is altijd uit te praten, dus niet zo snel opgeven alleen als je er gewoon geen zin meer in heb.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |