Help!!! |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Sheila ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 April 2012 Status: Offline Points: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 Juni 2012 om 20:52 |
Dag dames,
Ik heb vandaag Benno de ezel afgemaakt. Klinkt ook een beetje raar, afgemaakt ![]() Groetjes, Sheila |
|
![]() |
|
Liana ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 07 April 2012 Status: Offline Points: 232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hahahaha ik heb meestal het omgekeerde. Ik ben vaak met meerdere dingen tegelijk bezig en tijd tekort.... succes
|
|
![]() |
|
okkiepowerrr ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 625 |
ik heb een leuk insekt te koop in mijn winkel . ga j die maken
![]() |
|
okkiepowerrrcharly.blogspot.com
|
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
http://www.favecrafts.com/Crochet-Amigurumi/Blue-Bunny/ct/1
ik ben deze aan het maken momenteel. en daarna gaat het waarschijnlijk dit worden: http://attic24.typepad.com/weblog/2012/05/may-rose-wreath-ta-dah.html |
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Als ik het even niet weet ga ik zelf even wat klungelen. heb b.v. laatst gewoon een geel balletje gehaakt en daar een emoticoon van gemaakt
![]() Of ik neem een klein basis patroontje bv de gelukspoppetjes basis of de kleine ami's en ga kijken wat ik daar mee kan. Dan ben je toch even bezig onder het bedenken van je volgende grote project. ik ben nu bv. bezig met een Matroesjka. ps ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen anders had ik geshowed.
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Ik heb momenteel een flashy kleurige teckel gemaakt en wou morgen aan Frits, het zeepaardje beginnen.
Tussendoor haak ik wel allerhande sleutelhangertjes voor de vrienden van mijn kinderen.
En ook ik moet eens iemand vragen om mij te tonen hoe je foto's kan plaatsen. Leuk dat iedereen dit uitlegt maar iemand moet het mij eerst een voortonen, want ik ben een ablosute nul wat dit betreft.
Eenmaal dit lukt, zal ik mijn (enkele) creaties eens laten zien....
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Sheila ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 April 2012 Status: Offline Points: 124 |
Bedankt voor jullie reacties. Ellebelle dat konijn is inderdaad leuk en die krans van Lucy heb ik al gemaakt, als je er aan begint goed meten want katoen rekt erg uit. Ik was heel enthousiast begonnen en dacht goed gemeten te hebben maar kwam halverwege er achter dat het lapje veel te breed was toen maar weer alles uitgetrokken en opnieuw begonnen. Erg leuk geworden maar weet ook niet hoe je foto's moet plaatsen
![]() |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() Ik heb het even uit geprobeerd en het is niet moeilijk zoals je ziet. Je moet je foto opslaan in een map als photobucket o.i.d. dan kopieer je de url van de foto en dan ga je naar dit forum. je opent je bericht/reply en klikt dan op het boompje in de werkbalk van je bericht plakt de url in het balkje en klikt eerst op previeuw en dan op ok. en het staat erin zoals je ziet. ![]() ps dit zijn 2 van de tussendoor werkjes waar ik het over had
|
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Bedankt voor de tip en ik mail je effe hoe je foto's plaatst ;-) |
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Leuk, zowel het konijn als de ring van attik 24. Raak ik trouwens altijd een beetje gefrustreerd van...... zoveel kleurtjes, vind ik heeeeeeel leuk maar past TOTAAL niet bij ons in huis.
![]() |
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Ik vind ze ook allebei leuk, de krans vind ik heel erg mooi!
Maar ik denk idd dat die felle kleurtjes ook niet bij mij passen helaas.. Of ik zou hem bij de voordeur moeten hangen, in het trappenhuis is het toch al zo saai en somber
![]() |
|
![]() |
|
lieveheersbeestje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2012 Locatie: rotterdam Status: Offline Points: 458 |
het kan natuurlijk ook in een ander kleurtje
|
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
wow die krans is erg mooi ,kan in alle kleuren
|
|
![]() |
|
Ik ga hem waarschijnlijk met blauwe tinten maken, met bruin of wit erbij.
En hij gaat hier ook aan de deur hangen, langs de buitenkant, is de trappenhal ineens een beetje vrolijker. En dat is een klusje dat gemakkelijk is voor op de camping, tis 'gewoon' een rechte lap. Maar ik weet niet of ik er de bloemen op zou doen, ik wil eigenlijk iets van figuurtjes maar geen bloemen. Suggesties zijn welkom ;-)
|
|
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Poosje geleden zat ik ook in een handwerk dip maar ja ik wilde veels te veel maken en eigenlijk alles te gelijk!! Toen gaf iemand een reuze idee doe allemaal leuke dingen die je wilt haken in een kom en haal daar een ding uit en tada je weet wat je kunt gaan maken!! Vond het echt een geweldig idee!! Misschien ook iets voor jou! Of je weet gewoon niet wat je wilt maken en bent opzoek naar iets nieuws? Op Ravelry kun je ook super leuke patronen vinden!!
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |