Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kleding opvrolijken.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kleding opvrolijken.
    Posted: 24 Juni 2012 om 15:13
Ik zie hier regelmatig mensen langskomen die zelf (kinder)kleding maken. Nu zag ik net dochter aan de tafel staan en dacht: dat kunnen jullie ook
(niet alleen zelfgemaakte kleding maar ook een spijkerbroek waar je op uitgekeken bent)



Een stukje tulle en daar paillettjes en kraaltjes op naaien! Doordat het op de kontzakken zit, kan dochterlief (bijna 1 jaar) ze er niet aftrekken en inslikken. Daarnaast denk ik dat als je het met visdraad vastzet, er helemaal geen probleem hoeft te zijn)
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juni 2012
Locatie: home
Status: Offline
Points: 1060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 16:55
Wat ziet dat er leuk uit zeg.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 17:04
Kunstig!!!
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 17:12
Dit is inderdaad heel leuk en fleurig
IK heb nog ooit een jeansrokje van mijn dochter dichtgenaaid, kraaltjes en kleurige lintjes toegevoegd en er een leuk tasje van gemaakt!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 17:45
Een paar jaar geleden was ik erg onder de indruk van hoe een hobbydoos een lijmprobleem had opgelost. Het dochtertje van de buurvrouw had slierten lijm op een jeansjurkje gemorst. De hobbydoos had slierten groene lossen gehaakt en die precies op de lijm vastgenaaid en hier en daar een gehaakt bloemetje vastgezet. Het leek wel of het met opzet zo opgeleukt was, je zag het hele probleem niet meer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 22:41
Dat ziet er prachtig uit, ik heb wel gehaakte bloemetjes op een spijkerbroekje genaaid over een gat en een paar vlekjes. Heb je de zakken er zelf uitgeknipt of heb je het broekje zo gekocht?
Groet,

Yobsje
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2012 om 22:48
Nee, dit broekje heb ik zo gekregen, is door een duur babymerk (bakaboo) zo in elkaar gezet. Maar zag haar staan en dacht: zijn vast hobbydozen die dit ook kunnen!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns