patroon gevraagd |
Reageer ![]() |
Autheur | |
mimi ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juni 2012 Locatie: Damme Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Juni 2012 om 17:14 |
Hallo allemaal,
Dit is allemaal een beetje nieuw voor mij. Vind dit een geweldige site! Ik ben op zoek naar de beschrijving van een patroon nr 15 uit Mag 156 van Bergère de France. Het patroon is voor mijn moeder die sinds januari in het ziekenhuis revalideert van een heupoperatie en haar verveelt. Zij wil het jurkje breien voor haar pas geboren 4e achterkleinkind. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt en geniet nog van een mooie zonnige avond. Myriam |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Myriam,
wellicht is het goed om je eerst even voor te stellen! Dit kan onder de topic 'voorstellen'. "Praat wat makkelijker" ook zul je je emailadres op moeten geven om eventueel e.e.a. toegestuurd te krijgen. Ook de topic welkom doet wonderen...
|
|
![]() |
|
Petra T. ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 737 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het boek is gewoon bij Renske te koop: klik hier.
Uit het boek mag niet gekopieerd en verspreid worden, maar het boek kost ook maar € 5,00. |
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |