Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weer een baan

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Weer een baan
    Posted: 07 Juli 2012 om 23:41
Heel veel werkplezier en succes.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
KaVL View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 267
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KaVL Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 23:11
proficiat Zazia, de aanhouder wint !
succes met de nieuwe job ;)
*Groetjes*
° Karen °
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 22:39
Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
ook ik hoop dit de komende tijd te kunnen zeggen, want ik zit ook al 6 maanden thuis.

geniet van het weer mogen gaan werken en blijf af en toe haken.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 19:24
Veel succes op je nieuwe baan
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 07:57
gefeliciteerd met je nieuwe baan
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 23:08
Je hoort zoveel ellende momenteel op de arbeidsmarkt.
Man mijn werkt bij Defensie en daar moeten er 12.000 uit...... gelukkig weten wij 100% zeker dat hij er niet bij zit.
Degenen die het wel aangaat, daar heb ik mee te doen, wetende dat de burgermaatschappij ook niet zit te wachten op nog eens een heleboel extra 'concurrenten' in deze tijden.
 
Zelf ben ik nu 4 jaar thuis en nooit meer 'aan de bak' gekomen. Hoevaak ik niet eens een reactie kreeg op mijn sollicitaties is niet meer te tellen. De redenen die gegeven werden: daar kan ik een boek over schrijven. Ze mogen dan ook nooit zeggen dat je te oud bent.
Mocht je nog eens om een smoes verlegen zitten; klop maar aan  Big smileWink
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 22:47
Ben het vanavond in ieder geval aan het vieren door mezelf op een bakje aardbeien te tracteren.
(en morgen familie en schoonfamilie krijgen frambozentaart)
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 22:33
wat een waardeloze redenatie binnen een uur... Bijzonder, ben benieuwd waar ze het op baseren.
Anyway, nu tijd om je lekker op een uitdagende baan te storten! Wellicht eten we binnenkort snackies die mede door jou zijn ontwikkeld. Dat lijkt me als productontwikkelaar wel erg gaaf!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2012
Locatie: Markelo
Status: Offline
Points: 1021
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 22:32
Super goed nieuws! Van harte gefeliciteerd en veel succes met je nieuwe baan.
Vooral in deze tijd, positief nieuws.
 
Bij ons is het nog even spannend. Er zit een grote reorganisatie aan te komen. Op dit moment is al bekend dat er in ieder geval 100 banen gaan verdwijnen.
Ben voor mijn eigen baan niet zo heel erg bang, maar je weet maar nooit. Zeker is dat er in ieder geval wel wat oude en leuke collega's moeten vertrekken.
 
Gr. Rianne
 
 
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 22:20
Ik ga werken als productontwikkelaar bij een bedrijf wat zorgt dat producten met een knapperig jasje (zoals bijvoorbeeld een kipnuggut) ook knapperig blijft in de magnetron. Het wordt nieuwe producten ontwikkelen en dan zorgen dat het bij bedrijven het proces goed geimplementeerd wordt.
En ik ben er ook echt blij mee. Sowieso dat het aantal vacatures niet geweldig was, maar die afwijzingen telkens waren echt vervelend. Zeker vanwege de redenen die ze erbij geven. Ik heb een keer gehoord dat ze dachten dat ik niet binnen het team zou passen. Ik ben zelf vrij flexibel en niet zo snel op te jagen, maar ik vind het knap dat ze dat binnen een uurtje kunnen zien dat ik een moeilijk mens ben.
Ik weet dat het vooral is dat ze een reden kunnen noemen, maar zoiets raakt je toch persoonlijk.
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 22:14
Dat is nog een goed nieuws!!
Van harte!!
Heel veel succes!
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 22:06
Gefeliciteerd met je nieuwe baan
Gr. Jenny
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 20:17
Hartstikke fijn! Gefeliciteerd.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 20:05
Ook ik kom je proficiat wensen en heel veel succes met je nieuwe baan.
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 19:52
Wat fijn voor je! Gefeliciteerd!
Ik weet wat het is, zit ook al lang thuis, en ben al tijden op zoek.
Heerlijk, weer regelmaat in je leven!
Veel succes ermee en vooral veel plezier.
Wat ga je voor werk doen?

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 19:48
Proficiat met je nieuwe baan, ClapClapClap
groetjes geesje
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 18:47
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Heel veel plezier daar
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 18:44
Geweldig! Gefeliciteerd!!!
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 17:35
Proficiat met je nieuwe baan. Wel fijn dat je de tijd hakend bent doorgekomen.
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juni 2012
Locatie: home
Status: Offline
Points: 1060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 17:29
Wat fijn zeg! Gefeliciteerd met je baan. En wat kan je al snel beginnen.
En tussen het werken door vind je vast nog wel wat haaktijdSmile.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns