Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

GEHAAKTE mice Christmas singers niet verkrijgbaar

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 21:21
Originally posted by Mayabees Mayabees wrote:

Dus kort door de bocht gezegd: via het boekje "From Needles to Hook" het breipatroon omzetten in haakpatroon


Ik wist niet dat er iets bestond om een breipatroon om te zetten in een haakpatroon. Lijkt het na het omzetten dan een beetje op het origineel? Ik ben namelijk niet zo goed in breien, maar het zou super zijn als ik iets wat gebreid is om zou kunnen zetten en het haken.
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 08:29
Dames, mag ik jullie erop attent maken dat er gevoelige info staat op deze patronen wat de koper in verlegenheid kan brengen, wat alvast niet de bedoeling kan zijn.  Ook Antoinette kan hiermee in de problemen komen, dus wees aub heel lief en deel deze niet verder rond. We willen haar toch niet in moeilijkheden brengen aangezien ze toch zo'n mooie creaties kan ontwerpen en het zou zonde zijn als ze door dit voorval niks meer wil ontwerpen. Please denk er even over na voor je doorstuurt.
groetjes, Lucske
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1747
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 09:09
Originally posted by lucske lucske wrote:

Dames, mag ik jullie erop attent maken dat er gevoelige info staat op deze patronen wat de koper in verlegenheid kan brengen, wat alvast niet de bedoeling kan zijn.  Ook Antoinette kan hiermee in de problemen komen, dus wees aub heel lief en deel deze niet verder rond. We willen haar toch niet in moeilijkheden brengen aangezien ze toch zo'n mooie creaties kan ontwerpen en het zou zonde zijn als ze door dit voorval niks meer wil ontwerpen. Please denk er even over na voor je doorstuurt.
groetjes, Lucske


Volledig mee akkoord! Het zou fijn zijn moesten mensen ook even denken aan de gevolgen die het voor haar heeft moest meneer Dart (ik ga ervan uit dat het "meneer" is?) erachter komen dat de patronen alsnog circuleren.
Moest het zuiver om het geld-ding gaan en ze had toestemming om ze te delen,neem dan maar van mij aan dat ze ze gratis had weggegeven.
Maar ze mogen dus NIET verkocht worden en NIET verdeeld worden!!!
Hoe het ding met die auteursrechten werkt,weet ik ook niet ,maar als gelijk word aangesproken door de advocaat van meneer Dart...de rest van de zin vullen jullie zelf maar in.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 09:10
Ik had me voorgenomen hier niet weer te reageren, maar ik ben
helemaal over de rooie!! Ik heb een mail gekregen dat er patronen met MIJN naam en @Mail rondgedeeld worden. Eén persoon, ja, één persoon heeft van mij, al voordat deze film speelde, ergens in juli, twee muizen van mij GEKREGEN.Ze heeft me beloofd, dit niet verder door te geven.
Nou, hartelijk bedankt!!!!!
Ik log in, en krijg de melding, dat er een berichtje in mijn inbox zit.
Niet te geloven. Dit is de tekst:
Aangezien jij het patroon hebt, moet je dat maar even doorsturen, zodat ik dat ook kan maken. De woordelijke tekst! Ik zit te trillen achter de laptop.
Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 09:15
Onvoorstelbaar dat er mensen zijn die op deze manier reageren!!!
Ik kan mij voorstellen dat je zit te trillen achter de laptop.
 
Groet Woutera
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 09:31
het lijkt me beter dat we deze topic weg halen om verdere escalatie te voorkomenCry
Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 09:38
Dat zou volgens mij heel verstandig zijn.
 
Groet Woutera
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 09:52
Ik wil toch wel graag weten of ik terecht boos ben of dat ik maar alles moet laten zeggen/doen.Mijn @mailadres vliegt nu dus overal rond!!!
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 09:55
Originally posted by hannie-groen hannie-groen wrote:

het lijkt me beter dat we deze topic weg halen om verdere escalatie te voorkomenCry
 
Dit gaat niet over mij hoor Hannie.....

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
jolanda24 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2012
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 279
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jolanda24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 10:02
Pippie, ik vind het heel vervelend voor jou dat je op deze manier benadert bent en zeker op de manier zoals je hierboven weergeeft.
 
Ik denk dat ik hier op dit forum namens alle leden (als ik te ver ga moeten jullie dat zeggen) moet zeggen dat ze jou niet moeten gaan bestoken met vragen om de patronen rond te sturen.
 
Verder wil ik zeggen dat we het moeten laten rusten want we kunnen er in het openbaar niet aan komen en zullen we zelf aan de slag moeten gaan om het breipatroon om te zetten in een haakpatroon.  Misschien iets voor de lange winter avonden ?????
 
Groeten Jolanda
 
gr.Jolanda
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 10:06
Nee, dit gaat niet over jou Seeke69! Zolang de verkeerde zich meldt, zal ik ontkennen, de goede meldt zich niet! Maar sluiten is voor mij(nog) geen optie!!! Ja, en wat wil ik hier nu mee?
Geen idee, misschien afreageren? Maar als ik hele nobele gedachten er op los laat: een gewaarschuwd mens telt voor twee
Back to Top
arinasp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Status: Offline
Points: 152
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arinasp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 10:52
Wat mij betreft mag dit topic gesloten of verwijderd worden om de maakster niet verder in de problemen te helpen.

Dit topic blijft nu bestaan dus zullen steeds meer mensen zich melden met de vraag of ze ook mogen ontvangen. Aangezien niet iedereen respect kan opbrengen voor de vraag om ze niet te delen en sommige zich niet neer kunnen leggen bij de feiten is dat denk ik de enige mogelijkheid.

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 11:07
Jullie doen maar.
Back to Top
bijou View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bijou Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 11:27
dit gaat nu waarschijnlijk tijdelijk uitdoven en wanneer we weer dichter naar de kerst toe gaan komen deze weer naar boven door nieuwelingen zoals ik die door te googlen hier ben terechtgekomen , dus niet leuk om dit zo te horen als nieuweling je word precies als een crimieel behandeld hier omdat je iets vraagd
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 14:42
Originally posted by Seeke69 Seeke69 wrote:

Originally posted by hannie-groen hannie-groen wrote:

het lijkt me beter dat we deze topic weg halen om verdere escalatie te voorkomenCry
 
Dit gaat niet over mij hoor Hannie.....
nee hoor dit is algemaan bedoeld
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 15:35
Originally posted by bijou bijou wrote:

dit gaat nu waarschijnlijk tijdelijk uitdoven en wanneer we weer dichter naar de kerst toe gaan komen deze weer naar boven door nieuwelingen zoals ik die door te googlen hier ben terechtgekomen , dus niet leuk om dit zo te horen als nieuweling je word precies als een crimieel behandeld hier omdat je iets vraagd


Je hebt misschien de pech gehad om dit als "nieuweling" dit te vragen. Het had een ander die hier al jaren rond wandelt ook kunnen overkomen. Dus om dit zo persoonlijk op jezelf te betrekken en iig mij het gevoel te geven dat wij, leden die al langer lid zijn van HD, de boosdoeners zijn van jouw ontevredenheid vind ik onterecht en verkeerd. Censored

Jammer maar helaas. Prachtig patroon maar heel duidelijk waarom het niet verspreid mag worden.


Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 15:42
Is het een optie om de titel te veranderen zodat de naam vd gezochte muizen niet meer herkenbaar is, door bvb een vraagteken of symbool te gebruiken??
Op die manier kan men hopelijk via google niet meer terechtkomen op deze topic....
Laat ons hopen, vindt het jammer dat sommigen er de dupe van zijn geworden...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 15:58

Ik denk dat het dan handiger is om degene die dit forum beheert te benaderen en te vragen of de hele topic verwijderd kan worden, want voor zover ik heb gezien, kunnen we dat niet zelf door, alleen de moderator.

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 16:13
Das waar, maar de titel aanpassen kan diegene die het topic heeft gestart ..
Het topic verwijderen kan alleen door Renske gebeuren...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 331
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 16:14
Wat een lullig verhaal zeg.....

(ik zal wel blond zijn, maar ik zie nergens muizen .......)

SHIFT F7 afsluiten....
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns