Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wie kan me helpen?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nathalie47 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2009
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nathalie47 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wie kan me helpen?
    Posted: 09 Juli 2012 om 21:59
Ik heb sinds 11 maanden een baby.
Het is een jongetje.
 
En ik zie zulke leuke dingen om zelf te maken.
Alleen heel ingewikkeld.
Ik zoek iets heel makkelijks.
Moet ook nog leren met de naaimachine om te gaan.
Heb eens een blouse en zwangerschapsbroek onder begeleiding van iemand die het me leerde.
Aangezien ik gestopt ben met de cursus, wil ik het toch zelf proberen.
 
Wie kan me daarbij helpen.
Naaipatronen.
Met een hele duidelijke uitleg voor een beginnend iemand.
 
 
 
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 22:07
hej,
 
Ik zou je graag willen helpen maar helaas ben ik meer thuis in haken dan in naaien, sorry.
Veel succes verder met je zoektocht en wie weet is er een hobbydoosje die jou perfect kan helpen
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 22:09
al eens in een knippie gekeken ?.
 
De kans is groot dat ze die in de bieb wel hebben . Kun je altijd een copie maken als je geen lid bent
Back to Top
nathalie47 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2009
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nathalie47 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 22:13
De bieb moet ik eerst lid van worden.
Is wel een goed idee inderdaad.
 
 
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 22:21
Inderdaad Mutti,
ik heb vroeger ook nog knippie gehad en heb ik daar ook nog kleertjes uitgemaakt voor mijn kids. Das al lang geleden. Embarrassed Maar toen had ik nog geen computer ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 23:37
Originally posted by nathalie47 nathalie47 wrote:

De bieb moet ik eerst lid van worden.
Is wel een goed idee inderdaad.
 
 
Om in Knippie te kijken hoef je geen lid te worden, alleen als je hem wilt meenemen wel natuurlijk.
Maar als je kind lid maakt hoef je tot de 18e verjaardag geen lidmaatschap te betalen en kan je toch een knippie meenemen Wink
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 09:49
@nathalie 47.    Als je je email adres even in je profiel zou willen zetten kan ik je wat dingen toesturen!
Je kunt het toevoegen bij het vlindertje van live messenger!
Back to Top
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 April 2012
Status: Offline
Points: 263
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 15:18
Hoi Nathalie,

Dit broekje heb ik in verschillende stofjes voor mijn neefjes gemaakt. Er is ook een patroon voor een grotere maat maar die heb ik nog niet gemaakt. Deze site is heel duidelijk! Succes.
Groetjes
Corry

http://www.made-by-rae.com/2010/11/pimp-those-baby-pants/

http://www.made-by-rae.com/2010/10/free-raes-basic-newborn-pant-sewing-pattern/
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2012
Locatie: Geldrop
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 22:26
Volgens mij zijn er ook knippies waar patronen in staan voor beginners misschien is dit iets voor jou .
Groetjes Helma
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 22:38
Knippie is op zich niet zo'n handig blad voor beginners, je kunt op internet heel veel naaipatronen voor kinderen vinden, moet je wel even gaan zoeken, vooral op engelstalige sites en weblogs. De Ottobre is een blad met patronen die gemakkelijker zijn te volgen. Voor meer informatie en hulp kun je op het forum van Sancho kijken, daar is heel veel ervaring.
Groet,

Yobsje
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 22:43
http://www.sancho.nl/
ik denk dat op dit forum veel meer gaat vinden wat je zoekt


Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 295
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 23:00
Burda patroontjes zijn erg makkelijk om te maken en om mee te beginnen. Zo ben ik ook begonnen.
 
En oefening baart kunst. ALs je een beetje handig begint te worden kub je diverse patronen met elkaar combineren.
 
of een basispatroon steeds weer aanpassen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns