Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

o.a. (Willem,) Wilma en Wim

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 20:26
wat een leukerds, vooral die wasberen(toch?)familie
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 19:25
Wat veel en wat mooi!!
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 19:24
Jeetje wat een leuke beestenboel! Daar ga je een hoop mensen een plezier mee doen.

Groetjes,
Joke
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 19:23
wauw zoveel zeg,en allemaal super mooi
groetjes Inge
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
ikzelf View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2181
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer ikzelf Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 18:57
Ze zijn allemaal leuk geworden
Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Juli 2010
Status: Offline
Points: 475
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 17:57
Dat ziet er allemaal leuk uit!!!
Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 17:50
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Leuk allemaal. Van welk garen heb je die grote ooievaar en teckel gehaakt? Groetjes, Lida
 
Ik had nog dikkere garen van de zeeman liggen... zal even kijken of ik nog ergens een wikkel heb liggen....
 
yep... Nigar voor 99 cent per bol... Daar wou ik colsjaals van haken, maar omdat dat er toch niet van komt, wou ik de garen opmaken, zodat er weer ruimte komt voor de katoenen garen van Phildar en Catania.
 
De snavel en de poten van de ooievaar zijn van Schachenmayr Bravo met een dubbele draad.
Veel liefs van Marieke
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 17:44
Mooie ooievaars , leuke teckel en een gaaf stel, de drie W.s!!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 17:42
Leuk allemaal. Van welk garen heb je die grote ooievaar en teckel gehaakt? Groetjes, Lida
Back to Top
Petronette View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2012
Status: Offline
Points: 356
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Petronette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 17:38
Prachtig !
Wat mooi gemaakt allemaal.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 16:18
Super gaaf hoor!!! Mooi gehaakt Clap
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 15:44
Originally posted by RoosjeS RoosjeS wrote:

Je bent weer druk bezig geweest!
Superleuk allemaal!
 
Nou eh... Wim en Wilma stonden al sinds 14 juli op de camera... maar had hem nog niet weer geleegd. En de andere 3 heb ik gisteren in elkaar gezet. Die lagen al een tijdje in onderdelen.
Nu liggen er nog een draak en een clown van LilikSha te wachten om in elkaar gezet te worden, maar hier heb ik een hekel aan... dus misschien vanavond nog eventjes... 
 
Ondertussen heb ik Lola het lieveheersbeestje even aan de kant gelegd, want mijn oma is dinsdag jarig en die heet mevr. de Koe (voor ons beppe hoor... Wink) en ik geef haar vaak iets met koeien (of van vlinders want daar is ze ook zot op). Dus ben ik nog snel ff aan Betsy begonnen van Kookeridoo. Jammer genoeg niet de juiste dikte garen in huis, dus wordt een kleintje deze keer...
En ben ff garen aan het uittesten voor de Giant Panda, die het zoontje van mijn beste vriendin heeft uitgezocht... Maar heb er wel bij gezegd dat die hem waarschijnlijk pas volgend jaar mag verwachten ivm de mega klus voor mijn zusje... Maar af en toe zal ik wel eens even iets anders tussendoor doen, anders kan ik geen uiltje meer zien straks... 
Veel liefs van Marieke
Back to Top
b00rtjuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2012
Status: Offline
Points: 165
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer b00rtjuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 15:14
ik vind ze helemaal super!
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Thuis
Status: Offline
Points: 989
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 15:07
Je bent weer druk bezig geweest!
Superleuk allemaal!
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2012
Locatie: Markelo
Status: Offline
Points: 1021
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 14:58
Flink bezig geweest, goed gelukt.
 
Gr. Rianne
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juni 2012
Locatie: home
Status: Offline
Points: 1060
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 14:52
Wauw, wat zijn ze leuk! Heel goed gelukt zeg!
Back to Top
Juf Nyny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 31 Juli 2012
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 211
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Juf Nyny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 14:44
Wim,Wilma en Willem zijn super!heel mooi:
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 14:40
Ze zijn prachtig hoor!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 14:35
Wat zijn ze leuk allemaal! Heel mooi :-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgiƫ
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 14:34
Prachtige creaties allemaal, echt mooi!!!
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns