Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hoe was het bij jullie vannacht???

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hoe was het bij jullie vannacht???
    Posted: 02 Augustus 2012 om 11:13
En dan heb ik het over het weer!!!!
Hier ( Kop van Overijssel) heeft het zeker 2 a 3 uur geonweerd, constant. Dit hebben we in jaren niet gehad.
Ken het eigenlijk alleen vanuit Zuid Frankrijk, was wel gezellig (voor zover ik het heb meegemaakt).
Mijn man staat altijd op de eertse rang naar buiten te kijken, ik heb het er niet voor over....
De regenmeter was overgelopen en de straat heeft ECHT heel erg blank gestaan.
De kat was buiten en die hebben we binnen gehaald, in één streep op een deken onder ons bed.....
de heldin Wink
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 11:21
Hier, omgeving Almelo, niets gemerkt...
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 11:26
Zaaaaalig, heerlijk met die rommels mijn bed in gedoken en daarna weinig vernomen. Vroeger kampeerde ik als kind altijd in een tent en sliep ik nergens beter :-)
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 11:32
Hier (Belgie/heverlee) heeft het allemaal zitten rommelen maar voor de rest niks denk ik (of ik heb er knal doorgeslapen,dat kan ook )

Blij te horen dat ik niet de enige ben met zo'n helden van katten Marlies ;)
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 12:28
Hier is helemaal niks gebeurd, geen rommeltje of niks.
Zelfs geen regenbui, op een druppeltje hier en daar na en vanochtend een klein buitje.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 13:03
Den Haag heeft alleen maar geflitst, en dan nog maar boven zee. En alleen maar een buitje voor de stof.
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 13:10
Hier, aan de kust in noord-holland, waren er wel wat flitsen te zien, maar verder geen noodweer ofzo, wel wat regenbuitjes.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 13:12
Ommen had de grote prijs, wat een onweer zeg, vannacht om 2 uur stond de caravan te trillen van de klappen, even er uit om te checken en de hond schoot de slaapkamer in en is de volgende uren naast het bed blijven zitten.
Er zat heel veel elektriciteit in de lucht, je hoorde tussen de knallen door de lichtflitsen knetteren, statisch dat is het goede woord.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 13:16
Jeetje, dat was dan echt de hoofdprijs... Ben blij dat het bij ons niet zo heftig was (denkt aan die grote boom in de achtertuin die er binnenkort gelukkig uitgaat)...
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 13:17
Hier in Zuid-Limburg helemaal niets. Geen druppel en geen rommeltje. Vandaag is het bewolkt, maar droog. Ik geloof dat dat wel heel plaatselijk is. Groetjes, Lida
Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 14:05
Hier heeft het flink geknald. Flits knal tegelijkertijd. En dan die piepende donder gluiden erbij.

Ik vind onweer prachtig maar die roldonders (vuurballen?) vind ik minder ik heb ze nu meerdere malen gezien en die vind ik gewoon eng
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 14:16
Mijn zus woont in Winsum (groningen) en daar is een boerderij getroffen door de bliksem. Heb gelijk even gebeld met haar en volgens haar was het echt griezelig.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 14:54
Hier was het ook de moeite en die regenbuien daar houd ik zo van als ik in mijn bed lig maar nu waren er serieuse donderslagen bij en dat is minder leuk
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 15:00
HIER IN ZUIDOOST FRIESLAND GING HET OOK ZEKER 2 UUR FLINK TE KEER. WAT EEN REGEN EN WAT EEN KLAPPEN.
MAAR GELUKKIG SCHIJNT HIER NU SINDS VANMIDDAG WEER EEN ZONNETJE
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 15:33
Vaak is het zo dat bij ons het aangekondigde slechte weer overdrijft (tot verdriet van mijn man) maar het is nu dubbel en dwars goedSmile gemaakt
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 15:47
Bij ons (Zuid holland tussen Rotterdam, Zoetermeer en Den Haag.) is het al een paar nachten aan het rommelen de nacht van zondag op maandag was het het ergst hele felle korte flitsen en hele lange rommels. 
Er is ook nog een bliksem inslag in een tentje geweest  hier niet zover vandaan, daarin 2 jongetjes waarvan een gister net van de ic af gekomen.
En een regen het lijkt de natte moesson uit de tropen wel.

Maar tot nog toe overdag redelijk goed weer  vrij veel zon en droog dus ik vind het niet erg op deze manier. de landbouw zijn water en wij een aangename dag

Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 17:11
Hier België (mechelen) heeft het wat gerommeld, verder niks.
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 17:23
heb er helemaal niks van gemerkt!
maar tjonge ben er ook maar blij van!
ik heb het nooit zo op onweer!
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 19:22

In Oss begon het om half 1. Het leek wel of de ruiten eruit donderde.  Normaal slaap ik er altijd doorheen, maar ik zat toch rechtop in mijn bedje toen het begon. Ik heb alleen geen idee hoe lang het doorgegaan is, want ik ben toch vrij snel weer in slaap gevallen Sleepy. Maar het heeft wel 20 mm geregend vannacht.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 20:08
Het schijnt hier ook nogal te keer gegaan te zijn. Mijn man is er zelfs zijn bed voor uit gegaan. Ik heb er helemaal niets van gemerkt en heb heerlijk geslapen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns