Hoe was het bij jullie vannacht??? |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Augustus 2012 om 11:13 |
En dan heb ik het over het weer!!!!
Hier ( Kop van Overijssel) heeft het zeker 2 a 3 uur geonweerd, constant. Dit hebben we in jaren niet gehad. Ken het eigenlijk alleen vanuit Zuid Frankrijk, was wel gezellig (voor zover ik het heb meegemaakt). Mijn man staat altijd op de eertse rang naar buiten te kijken, ik heb het er niet voor over.... De regenmeter was overgelopen en de straat heeft ECHT heel erg blank gestaan. De kat was buiten en die hebben we binnen gehaald, in één streep op een deken onder ons bed..... de heldin
![]() |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hier, omgeving Almelo, niets gemerkt...
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Zaaaaalig, heerlijk met die rommels mijn bed in gedoken en daarna weinig vernomen. Vroeger kampeerde ik als kind altijd in een tent en sliep ik nergens beter :-)
|
|
![]() |
|
Loepke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
Hier (Belgie/heverlee) heeft het allemaal zitten rommelen maar voor de rest niks denk ik (of ik heb er knal doorgeslapen,dat kan ook
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Hier is helemaal niks gebeurd, geen rommeltje of niks.
Zelfs geen regenbui, op een druppeltje hier en daar na en vanochtend een klein buitje.
|
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Den Haag heeft alleen maar geflitst, en dan nog maar boven zee. En alleen maar een buitje voor de stof.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
RoosjeS ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
Hier, aan de kust in noord-holland, waren er wel wat flitsen te zien, maar verder geen noodweer ofzo, wel wat regenbuitjes.
|
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Ommen had de grote prijs, wat een onweer zeg, vannacht om 2 uur stond de caravan te trillen van de klappen, even er uit om te checken en de hond schoot de slaapkamer in en is de volgende uren naast het bed blijven zitten.
Er zat heel veel elektriciteit in de lucht, je hoorde tussen de knallen door de lichtflitsen knetteren, statisch dat is het goede woord. |
|
![]() |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Jeetje, dat was dan echt de hoofdprijs... Ben blij dat het bij ons niet zo heftig was (denkt aan die grote boom in de achtertuin die er binnenkort gelukkig uitgaat)...
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14116 |
Hier in Zuid-Limburg helemaal niets. Geen druppel en geen rommeltje. Vandaag is het bewolkt, maar droog. Ik geloof dat dat wel heel plaatselijk is. Groetjes, Lida
|
|
![]() |
|
Lilyishere ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 295 |
Hier heeft het flink geknald. Flits knal tegelijkertijd. En dan die piepende donder gluiden erbij.
Ik vind onweer prachtig maar die roldonders (vuurballen?) vind ik minder ik heb ze nu meerdere malen gezien en die vind ik gewoon eng |
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Mijn zus woont in Winsum (groningen) en daar is een boerderij getroffen door de bliksem. Heb gelijk even gebeld met haar en volgens haar was het echt griezelig.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Hier was het ook de moeite en die regenbuien daar houd ik zo van als ik in mijn bed lig maar nu waren er serieuse donderslagen bij en dat is minder leuk
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
HIER IN ZUIDOOST FRIESLAND GING HET OOK ZEKER 2 UUR FLINK TE KEER. WAT EEN REGEN EN WAT EEN KLAPPEN.
MAAR GELUKKIG SCHIJNT HIER NU SINDS VANMIDDAG WEER EEN ZONNETJE
|
|
![]() |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Vaak is het zo dat bij ons het aangekondigde slechte weer overdrijft (tot verdriet van mijn man) maar het is nu dubbel en dwars goed
![]() |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Bij ons (Zuid holland tussen Rotterdam, Zoetermeer en Den Haag.) is het al een paar nachten aan het rommelen de nacht van zondag op maandag was het het ergst hele felle korte flitsen en hele lange rommels.
Er is ook nog een bliksem inslag in een tentje geweest hier niet zover vandaan, daarin 2 jongetjes waarvan een gister net van de ic af gekomen. En een regen het lijkt de natte moesson uit de tropen wel. Maar tot nog toe overdag redelijk goed weer vrij veel zon en droog dus ik vind het niet erg op deze manier. de landbouw zijn water en wij een aangename dag
|
|
![]() |
|
yaya ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Hier België (mechelen) heeft het wat gerommeld, verder niks.
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
heb er helemaal niks van gemerkt!
maar tjonge ben er ook maar blij van!
ik heb het nooit zo op onweer! |
|
![]() |
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
In Oss begon het om half 1. Het leek wel of de ruiten eruit donderde. Normaal slaap ik er altijd doorheen, maar ik zat toch rechtop in mijn bedje toen het begon. Ik heb alleen geen idee hoe lang het doorgegaan is, want ik ben toch vrij snel weer in slaap gevallen |
|
![]() |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Het schijnt hier ook nogal te keer gegaan te zijn. Mijn man is er zelfs zijn bed voor uit gegaan. Ik heb er helemaal niets van gemerkt en heb heerlijk geslapen
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |