Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

geen kurken weggooien

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: geen kurken weggooien
    Posted: 02 Augustus 2012 om 13:17
Dames, kurken bewaren daar zijn hele leuke dingen mee te doen[/IMG]

kurken worden omgehaakt, champagnekurken voor de handen en voeten
lydia wijsbroek
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 13:52
erg leuk om te doen met kinderen als het weer niet mee zit


Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 14:17
Tof idee alvast!!
 
Ik zou er niet aangedacht hebben dit te gebruiken in haakontwerpen
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 15:04
creatief met kurk!!
was dat niet een tv programma jaren geleden van ....Ederveen?
zo zie je maar alles komt terug!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 15:07
De Queen of Clean van Amerika maakte ook dingen schoon met kurk, maar ik weet niet meer wat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Thuis
Status: Offline
Points: 989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 15:35
Wat leuk!
 
...alleen erg weining kurken bij ons in huis...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 16:00
Ook geen wijndrinker? Ik gebruikte vroeger wijn bij stoofvlees, maar nu bier en daar zit geen kurk op.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 16:04
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ook geen wijndrinker? Ik gebruikte vroeger wijn bij stoofvlees, maar nu bier en daar zit geen kurk op.

oh is ook lekker he, en een stukje ontbijtkoek mee laten sudderen
lydia wijsbroek
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Thuis
Status: Offline
Points: 989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 16:14
nee absoluut geen (wijn)drinker, manlief heel af en toe een drankje, maar verders niks...
...dus ook geen kurken Wink
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 16:58
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ook geen wijndrinker? Ik gebruikte vroeger wijn bij stoofvlees, maar nu bier en daar zit geen kurk op.

oh is ook lekker he, en een stukje ontbijtkoek mee laten sudderen


En als je er Kriek Lambiek bij gooit wat kersen (ontpit of uit pot). Eet smakelijk!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 17:00
jij weet het nog lekkerder te maken.

een topic kurken ontaard in heerlijke gerechten, jammie
lydia wijsbroek
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 17:03
klein scheutje azijn bij stoofvlees, maakt het zachter, mjammie, ga bijna zitten kwijen hier zegWink
groetjes margriet
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 17:09
groetjes margriet
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 19:19
Originally posted by beppemartha beppemartha wrote:

creatief met kurk!!
was dat niet een tv programma jaren geleden van ....Ederveen?
zo zie je maar alles komt terug!!
 
Arjan Ederveen en Tosca ...... als Theo en Thea.
Een kinderprogramma maar mijn man en ik moesten er altijd het hardste om lachen van ons 4-en
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 22:08
Wat een leuk idee, je moet er maar opkomen.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 00:07
Op de wijnflessen zitten tegenwoordig ook bijna geen kurken meer, maar schroefdoppen. Kun je de kurken niet bij een hobbywinkel kopen?
Groet,

Yobsje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 09:21
Met een appelboor en een plaat piepschuim kun je zelf dergelijke dingen maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francis2 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 30 December 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 95
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 22:39
heb ik het verkeerd begrepen of is er hier iemand die graag kurken heeft?
mijn moeder die drinkt bij het eten één glaasje wijn, en daar zit nog steeds een kurk in (die kurk haal je eruit met een kurkentrekker).
ook zo tussendoor een glaasje port,; en daar zit ook een kurk op (die kurk doe je met de hand eruit)
ik herinner me dat wij vroeger (een jaar of 35 geleden) eens een vat wijn gekocht hadden (dachten dat het een stapel kartonnen dozen met flessen was, maar nee, het was een doodgewoon ordinair vat waar de wijn inzat. dus flessen gaan verzamelen en dan naar de winkel kurken gaan kopen.
dat waren dan wel nieuwe kurken. maar misschien een idee.
toen mijn grootouders nog leefden (grootvader is als laatste gestorven in 1973) en die dronk elke dag een flesje bier bij zijn eten. en in DIE kroonkurken zat nog een schijfje echte kurk.
Back to Top
francis2 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 30 December 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 95
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2013 om 11:51
Op bier geen kurk? Ik dacht het wel. Hier enkele flessen van geuzebier. geuzekes
Back to Top
claudje744 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 15 Januari 2013
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claudje744 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2013 om 10:46
Wat een leuk idee zeg! Ik spaar voor de school van mn kids altijd alle kurken,dopjes van bierflesjes enz enz maar denk dat ik ze zelf ga houden. Kan iemand mij dit patroon mailen want ik kan het niet zo goed lezen zoals het hier staat Confused
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns