Maxi cosi zak |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Ennas ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Augustus 2012 om 22:35 |
Een vriendin van mij is in januari uitgerekend.
Ik wil voor haar kindje een omslagdoek/trappelzak maken die je vast kan maken in de maxi cosi. In het rug/voorpand zit dan een knoopsgat voor de gordel(s). Ergens in een breiboek (van Phildar?) heb ik het patroon maar ik kan nergens dat boek vinden... Wie kan mij helpen? |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb een paar van die kleine Phildarboekjes, ik ga zo dadelijk zoeken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Sarabi09 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
Ik heb er wel een naaipatroon van, moet ik even zoeken maar weet datbik het heb.
Wil je die?? |
|
![]() |
|
Jopaa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2012 Status: Offline Points: 213 |
In het boekje Fashion Baby, 60 breimodelletjes van de Phildar (Edities Marie Claire) staat een trappelzak in! Een heel leuk patroon! Moet ik die voor je inscannen en doormailen? Ik hoor het wel van je..
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Ennas ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Als het een trappelzak is die in de maxi cosi vastgezet kan worden wel, graag.
|
|
![]() |
|
Je mag hem wel doorsturen. Kan niet goed met de naaimachine overweg, maar wellicht met hulp van moeders.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb 6 kleine en 3 grote boekjes en bladen van Phildar doorgewerkt plus nog wat andere babybladen en het enige wat ik kon vinden was een trappelzakpak met twee pijpen uit een Andrea. Ik zal hem morgen scannen en bij mijn babymappen stoppen en zeg maar als je die wilt hebben.
Die trappelzak van Phildar staat volgens mij op de site van de Telegraaf bij Phildar babypatronen, het is een zak met capuchon en knopen aan twee kanten. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Heb je hier een link van, van de telegraaf? Ik kan hem daar niet vinden. De scan van de trappelzakpak zou ik graag willen hebben, dank je wel.
|
|
![]() |
|
Jopaa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2012 Status: Offline Points: 213 |
Het patroontje van uit het boekje van de Phildar is volgens mij een zak die in de maxicosi gemaakt kan worden, mijn oma is die toevallig aan het maken, morgenmiddag haal ik het boekje op en als het in de maxicosi kan mail ik je hem morgenavond!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
IK had hem bij mijn favorieten, maar daar is ie stilletjes weer uitgelopen. Laatst kwam ik er per ongeluk op terecht toen ik naar de telegraaf online keek. Kan iemand ons helpen? Je kunt zoeken bij Vrouw en dan bij Hobby's, ik hoop dat dat lukt.
Ik ga het trappelpak zo dadelijk scannen, het is echt een overpak, dus als jasje bedoeld. Naald 5/6. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ziezo, het reispakje staat in mijn Baby's, Breien map. En Sanne heeft het al.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Je hebt mail! Er zitten helaas toch geen gaten in voor de bevestiging in de Maxi Cosi.. maar heb je het patroon toch maar gemaild, misschien kun je er zelf wat op vinden zodat het toch kan.
Het patroon wat in de telegraaf stond is volgens mij deze:
Ik weet niet zeker of je die bedoeld maar kwam hem tegen op google
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
thyvil ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 05 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 409 |
Zou iemand mij de andere patroontjes willen sturen. Die van de link heb ik al zelf opgeslagen.
Alvast bedankt.
Groetjes birgitta
|
|
![]() |
|
@Birgitta.. ik heb je het patroontje van de trappelzak gemaild (uit het boekje van de Phildar)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Dames dames, ik hoor net dat de trappelzak van Phildar die ik rond heb gestuurd helemaal niet in de maxi cosi past, de maten kloppen niet! Mijn oma heeft een aanvulling op dat patroon met de juiste maten en gaten voor de gordeltjes, zal ik die inscannen en doormailen? Dan wordt het wel pas zaterdag voor ik tijd heb om het patroon op te halen van mn oma..dus even geduld;-)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Birgitta, ik heb je het trappelpak gestuurd, ik wist niet wat je bedoelde met patroontjes, ik had er maar één.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ik zou de aanvulling graag ontvangen.
|
|
![]() |
|
Oooooh ik kom er net achter dat ik zaterdag iets gruwelijk ben vergeten
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Dat is de leeftijd, kan je niets aan doe. Mag ik me nog aansluiten hiervoor???
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Nou....als het met 25 al begint dan staat me nog wat te wachten ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |