Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon voor oornetje paard/pony

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kajsa View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 Augustus 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kajsa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon voor oornetje paard/pony
    Posted: 09 Augustus 2012 om 13:15
Hallo allen!

Ik ben op zoek naar een patroon voor een oornetje voor paarden/pony's.
Mocht iemand iets weten hoor ik het graag!

Groetjes Kajsa
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 13:43
als je KLIK hier nu eerst even kijkt kan er een patroontje jou kant opkomen, heb een engels patroontje voor je

postduiven werken hier niet
lydia wijsbroek
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 10:03
Lydia.... Zit er nog een postduif in je korf?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 10:23
de postduif is uitgevlogen en al weer ingeklokt
lydia wijsbroek
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 11:40
Originally posted by Kajsa Kajsa wrote:

Hallo allen!

Ik ben op zoek naar een patroon voor een oornetje voor paarden/pony's.
Mocht iemand iets weten hoor ik het graag!

Groetjes Kajsa
 
Kant en klaar kosten die dingen geen drol.
Back to Top
*Mas* View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 334
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Mas* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 09:28
hetwich: maar dan mis je toch de lol van het zelf maken? Wink

Een simpel knuffelbeest bij Bart smit kost ook maar een paar euro, maar die zijn nu juist zo leuk om zelf te haken!

Lijkt mij juist leuk om dit zelf voor je paard te doen, al weet ik niet of mijn bijrijdpaard er wel eens een op heeft gehad.
< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">
Groetjes,
Marcha
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 09:31
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

de postduif is uitgevlogen en al weer ingeklokt
Dank je wel! Wilde het beestje nog vliegmengeling aanbieden, maar bedacht me dat dat wellicht niet zo'n slim idee was. Na een slok water is ie weer gegaan Wink
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 09:32
Originally posted by hetwich hetwich wrote:

 
Kant en klaar kosten die dingen geen drol.

Klopt, maar je zou maar nét dat netje niet hebben in de kleur van je bandages, dan is het toch leuk om er zelf een in elkaar te fietsen...
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 10:05
Wat in den vrede is een oornetje!?
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 10:35
marlies je hebt mail kun je het bekijken en inderdaad, alles in de juiste kleur is heeel belangrijk bij paardenmeisjes en het moet er allemaal ook nog puntgaaf uitzien (kga nie voor gek lopen ma, doe normaal)
lydia wijsbroek
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 11:39
Originally posted by Krissis Krissis wrote:

Originally posted by hetwich hetwich wrote:

 
Kant en klaar kosten die dingen geen drol.

Klopt, maar je zou maar nét dat netje niet hebben in de kleur van je bandages, dan is het toch leuk om er zelf een in elkaar te fietsen...
 
Daar heb je gelijk in. Komt dat ik de netjes meer als een noodzakelijk en praktisch iets vind. Ik heb nog 2 zwarte en dat is een lekkere neutrale kleur wat ieder paard kan 'dragen'.LOL
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 15:47
Originally posted by hetwich hetwich wrote:

Originally posted by Krissis Krissis wrote:

Originally posted by hetwich hetwich wrote:

 
Kant en klaar kosten die dingen geen drol.

Klopt, maar je zou maar nét dat netje niet hebben in de kleur van je bandages, dan is het toch leuk om er zelf een in elkaar te fietsen...
 
Daar heb je gelijk in. Komt dat ik de netjes meer als een noodzakelijk en praktisch iets vind. Ik heb nog 2 zwarte en dat is een lekkere neutrale kleur wat ieder paard kan 'dragen'.LOL
 
Kleedt ook zo lekker af.....Smile
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 15:54
ja dat klopt, maar als je dochter nu appelgroene bandages heeft en een appelgroen sjabrak, wat denk je dan dat er moet gebeuren. hetzelfde voor donkerblauw en spierwit

ze zijn zelfs voor de kerst gemaakt in rood/wit
lydia wijsbroek
Back to Top
ems View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 36
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ems Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 20:29
ik zoek ook een patroon voor oornetjes voor paard en pony
hebben jullie die misschien voor mij alvast bedankt
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 15:24
Oei  ik  zie telkens een link  naar zo'n ding en telkens denk ik  ik  moet het  even onthouden en op  het forum zetten maar  ook iedere keer vergeet ik het weer. Ik hoop de volgende keer er aan te denken.


Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 16:03

http://www.nordicmart.com/shopmerge.asp 

Hier heb ik een oornetje in het engels zien staan
 
kwam erop via de site van bokt.nl
Back to Top
ems View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 36
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ems Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 14:06
bedankt voor de infomatie
Back to Top
lecerated View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2013
Locatie: heerhugowaard
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lecerated Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2014 om 17:59
Hallo had u voor mij ook het patroontje?

Groetjes lesley
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2014 om 18:05
http://www.nordicmart.com/shopmerge.asp

Staat hierboven ook.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lecerated View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2013
Locatie: heerhugowaard
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lecerated Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2014 om 19:25
Sorry hoor dat ik perongeluk niet door heb gescrolt? Maar zo een opmerking hoeft nou ook weer niet. En die link doet het niet meer.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.527 seconden.
Lang Yarns