Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het zandkasteel

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Juf Nyny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 31 Juli 2012
Locatie: België
Status: Offline
Points: 211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juf Nyny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Het zandkasteel
    Posted: 25 Augustus 2012 om 23:11
Hopeloos word ik ervan....Door dit forum heb ik ondertussen hele leuke haakpatronen en heb al leuke dingen gehaakt....Nu hebben mijn meisjes iets heel specifiek voor ogen dat mama moet haken,maar heb ik daar een patroon van?nee natuurlijk niet,dat zou te gemakkelijk zijn....Mijn meisjes willen namelijk dat ik de personages van het zandkasteel haak:Toto, koning koos en sasa.Kan iemand me hierbij helpen?
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 09:41
nee sorry ik niet
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 09:42
zal ik toch eerst moeten googelen hoe ze eruit zin geeen idee
lydia wijsbroek
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 13:15
Sorry, ik kan ook niets vinden daarvan, kan je niet verder helpen hiermee. :(
Back to Top
--E-- View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 21 November 2011
Status: Offline
Points: 93
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer --E-- Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 13:20
Haha, ik heb ook een dochter die daar helemaal gek van is! Mocht iemand daar iets van hebben dan houd ik me aanbevolen! Maar ik vrees dat daar nog geen haakpatroon van is.... Heb er al eens naar gezocht...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 13:30
Het is een kinder-tvserie op Nederland 3, toch? Geen idee of daar patronen van zijn. Maar als je een poppenpatroon hebt en de serie geregeld ziet, kun je misschien wat aanpassingen maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 15:19
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Het is een kinder-tvserie op Nederland 3, toch? Geen idee of daar patronen van zijn. Maar als je een poppenpatroon hebt en de serie geregeld ziet, kun je misschien wat aanpassingen maken.
Ik ben er ook nog nooit haakpatronen van tegen gekomen. Maar het idee van Magtelt vind ik wel een goeie. Op de hyves van het haakkransje *klik* vind je een patroon van een poppetje, dat je hier m.i. wel voor kunt gebruiken. Je kunt dit ook bekijken wanneer je geen hyves hebt.
Back to Top
--E-- View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 21 November 2011
Status: Offline
Points: 93
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer --E-- Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 12:40
Inderdaad je zou die pop wel als basis kunnen gebruiken denk ik. Leuke uitdaging! Hmm, morgen maar even wol halen bij de Wibra... voor degene die het nog niet weten: 25% korting op Saskia garen!
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 12:57
Originally posted by carlaevelien carlaevelien wrote:

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Het is een kinder-tvserie op Nederland 3, toch? Geen idee of daar patronen van zijn. Maar als je een poppenpatroon hebt en de serie geregeld ziet, kun je misschien wat aanpassingen maken.
Ik ben er ook nog nooit haakpatronen van tegen gekomen. Maar het idee van Magtelt vind ik wel een goeie. Op de hyves van het haakkransje *klik* vind je een patroon van een poppetje, dat je hier m.i. wel voor kunt gebruiken. Je kunt dit ook bekijken wanneer je geen hyves hebt.

Dit lijkt sprekend Sassa.
Alleen even de kleuren aanpassen en ...walla!

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 13:22
Originally posted by --E-- --E-- wrote:

Inderdaad je zou die pop wel als basis kunnen gebruiken denk ik. Leuke uitdaging! Hmm, morgen maar even wol halen bij de Wibra... voor degene die het nog niet weten: 25% korting op Saskia garen!


Waar zie jij een foto van dat popje staan?
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 13:28
 http://byhookbyhand.blogspot.com/search/label/Basic%20Amigurumi%20Doll 

Dit is hem, de pop staat met een link op de pagina.Wink
Back to Top
--E-- View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 21 November 2011
Status: Offline
Points: 93
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer --E-- Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 13:29
Originally posted by Vifke Vifke wrote:

Originally posted by --E-- --E-- wrote:

Inderdaad je zou die pop wel als basis kunnen gebruiken denk ik. Leuke uitdaging! Hmm, morgen maar even wol halen bij de Wibra... voor degene die het nog niet weten: 25% korting op Saskia garen!


Waar zie jij een foto van dat popje staan?
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 13:30
Originally posted by Vifke Vifke wrote:

Waar zie jij een foto van dat popje staan?
Als je bij de blog op hyves verder naar beneden scrolt, zie je staan: 'dit patroon is van'.... en dan een link. Daar zie je een foto van de pop.
Back to Top
Juf Nyny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 31 Juli 2012
Locatie: België
Status: Offline
Points: 211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juf Nyny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 14:56
Yes!dat popje is het!dank u voor het meedenken!
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 08:45
OOohhhh dat is echt Sasa. Erg bedankt dames voor het zoeken. Gaat ook op de do-lijst. Enne de kinderen van Juf Nyny voor het idee.Wink

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.488 seconden.
Lang Yarns