Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

boekjes bij Makro

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: boekjes bij Makro
    Posted: 28 Augustus 2012 om 16:19
Dames makro verkoop vanaf morgen de boekjes : t's maar dat jullienhet weten
ik denk niet dat hobbydoos deze verkoopt, ik heb ze toch niet gezien
Kerstballen haken,                          )
Christels Krikkert kerstboek             )
dierenhangers haken                       )        aan 7.90 €
stokhaken                                      )
punnikpret                                     )

tassen breien en haken   11.90 €
breien voor binnen          11.90 €
rokjes basipatronen        14.90
kabels breien                  17.90 €
basisboek borduren         15.90 €
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 17:41
bedankt voor de info!!! ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 20:16
Oooh! En net nu ik mijn man zover gekregen heb om van't weekend eens tot de Makro te rijden om wat voorraad eten in te doen! LOL

*rustig blijven Tineke, rustig... hij krijgt een infarct als je al die boekje begint in te laden*
Groetjes, Tineke
Back to Top
haakmiep View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmiep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 20:24
Komen deze aanbiedingen ook in Nederland? Vooralsnog kan ik het alleen vinden op de belgische website.
Back to Top
melekskeuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer melekskeuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 20:40
oooh dankje voor de tip ik moet snel een gaatje vinden na men werk
xxx
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 20:47
Ik had de folder al in mijn mail gekregen en ik ga zeker eens kijken Wink
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
Harmanna View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Harmanna Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 20:56
ohhh dank je wel voor de tip
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 21:14
ik had ze vorige week al gezien toen ik in de makro was maar nu zijn ze ook nog eens in promo, denk niet dat die van ons nog eens wil rijden deze week, had vorige keer dat boek van die theemutsen vast maar heb dat toen teruggelegd ( budget was al op van deze maand hé)

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 22:34
O weet iemand misschien van wie het boekje Punnikpret is.
Ik zou het graag willen hebben, dan kan ik misschien kijken of ik het ergens anders kan kopen, want ik kan niet naar de Makro, heb geen kaart en ken ook niemand met een kaart.

Groetjes, Lidia
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 08:52

Zijn die prijzen met of zonder BTW, want als het zonder is schiet je er nog niet zo veel meer op

www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 08:59
Ik heb hem gevonden op Internet hoor, bij cosmox voor 8,95 en die versturen zonder bezorgkosten te rekenen.
Dus als ik morgen mijn computer terug heb kan ik hem bestellen, dan heb ik weer veilig Internet verbinding en kan de betaling doen.
Nog bedankt voor de titels van de boekjes, er is zo weinig over punniken.

Groetjes, Lidia
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 09:02
Ik had het ook gezien in de online mail van Makro. Wij gaan wekelijks naar de Makro om onze boodschappen (we wonen er niet zo ver af). Mama zei deze ochtend aan de ontbijttafel dat ze vanavond ging gaan, dus ga ik toch maar eventjes mee om te gaan kijken :D. 

Leuk dat je hem ook online hebt gevonden Lidia! Als de bezorgkosten gratis zijn, kan je voor die euro er niet voor over-en-weer rijden ;). 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns