hulp gevraagd |
Reageer ![]() |
Autheur | |
vivke1959 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Augustus 2012 om 14:28 |
dag mensen,
graag had ik wat hulp gehad met een probleempje
er werd me gevraagd een olifant te haken , ik heb een heel oud boekje van 3 suisses gekregen van iemand en daar staat een olifant in
nu dus flink eraan begonnen ,alleen heb ik probleem met het zij stuk
de andere stukken zijn heel goed gegaan
kent er iemand het boekje ,spelen met resten van 3 suisse
of heeft er iemand misschien een patroontje van een olifant
ik kan wel --indien nodig-- het patroon dat ik heb inscannen
ik hoor het graag
![]() |
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sorry ik kan je niet helpen ik heb het patroontje niet!
Anders had ik wel willen kijken of ik je kon helpen!!
Hopelijk heeft iemand anders het boekje zodat ze je kunnen helpen!!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
ik ken het boekje ook niet anders had ik je ook willen helpen. Lijkt me toch handig als je het inscant zodat het patroon te lezen is voor anderen zodat ze misschien kunnen helpen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
welke spelen met resten, er zijn er 8
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
narra ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 66 |
Hoi Vivke, ik kan je helaas met jouw patroontje niet helpen, sorry
Ik heb echter wel een paar patronen van olifanten, ik zal ze je doorsturen.
groetjes
natas
|
|
narra1209
|
|
![]() |
|
vivke1959 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 187 |
|
|
![]() |
|
Ingridm ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2012 Locatie: Delfgauw Status: Offline Points: 11 |
Hallo,
Heb je net een mail gestuurd met een patroon van een olifant. Heb alleen foto's gestuurd. Kan helaas niet inscannen. Dus met de mobiel aan de gang gegaan. Hoop dat je er iets aan hebt. Groetjes Ingrid. ![]() |
|
![]() |
|
netjes ontvangen van alle drie ,natasja ,ingrid en sylvia
het gaat niet bij één olifantje blijvan DAT heb ik al gezien
![]() |
|
![]() |
|
het boekje is nu met iemand mee die ook heel veel haakt en ze gaan kijken waar de fout zit
ondertussen heb ik wel andere olifantjes gehaakt
zo schattig
en dat allemaal dank zij jullie
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |