Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

tips en trucs

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: tips en trucs
    Posted: 31 Augustus 2012 om 13:56
Ik heb een aantal onderwerpen opgehesen voor de nieuwere leden. Maar op een gegeven moment heb ik blijkbaar te veel gepost, dus ik stop even. Je kunt bij Tips en Trucs terugkijken tot bladzij 12. Best leuk soms.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 14:03
Ik zou ze ook beter eens doornemen ;.))

Ik ben nogal gewend om mijn oude gewoontes verder te gebruiken niettegenstaande er ontgetwijfeld eenvoudiger dingen zijn ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 21:25
Ik heb teruggewerkt van bladzij 12 tot bladzij 5. Morgen verder. Zo komen de echte tips en trucs weer naar voren want de rubriek zat vol vragen en die horen ergens anders thuis.

wat rozengeur.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 21:51
Ik lees ze ook af en toe terug. Zelfs al zijn het dingen die je wel weet, is het nog niet erg om af en toe weer vers in het geheugen te hebben.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 22:12
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb teruggewerkt van bladzij 12 tot bladzij 5. Morgen verder. Zo komen de echte tips en trucs weer naar voren want de rubriek zat vol vragen en die horen ergens anders thuis.

Clap voor jou Magtelt!
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 09:52
Dank je. De anderen mogen natuurlijk ook hun favoriete tips ophijsen, ik heb de culinaire en huishoudelijke tips niet gedaan.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 12:38
Ik moet alleen de laatste 4 bladzijden nog doorkijken op tips en trucs, daar staan juist veel vragen bij die beter in Vragen of Gezocht horen.

Maar ik kreeg weer te horen dat double posten niet mag, dus ik was aan het spammen volgens het programma. Zouden jullie willen kijken of er op bladzij 1 tm 4 nog interessante tips zijn om naar boven te halen?

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.408 seconden.
Lang Yarns