Correcties patronen "Zoetigheid haken" |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Kapitein-Haak ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 18 September 2012 Status: Offline Points: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 September 2012 om 11:11 |
Wie heeft voor mij de correcties op het boekje "zoetigheid haken" ?????
![]() |
|
"Perfecte mensen bestaan niet, perfecte bedoelingen wel"
Http://KapiteinHaak.bloggertje.nl |
|
![]() |
|
nathalie1985 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 28 April 2012 Status: Offline Points: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb een bestandje, maar ik kan het niet naar je mailen.
Als je je emailadres even invult bij je profiel kan ik het naar je toe mailen1
|
|
![]() |
|
drgini ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 778 |
oh, dat boekje had ik laatst uit de bieb...
Zou je de correcties ook naar mij willen mailen???
|
|
![]() |
|
nathalie1985 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 28 April 2012 Status: Offline Points: 88 |
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Kapitein-Haak ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 18 September 2012 Status: Offline Points: 60 |
Volgens mij moet er nu een mailadres zichtbaar zijn van mij...... ben nog nieuw en zeer onervaren op dit forum..... laat je me weten of het lukt??
![]() |
|
"Perfecte mensen bestaan niet, perfecte bedoelingen wel"
Http://KapiteinHaak.bloggertje.nl |
|
![]() |
|
droppie ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 12 Maart 2012 Status: Offline Points: 173 |
oehh...zou ik me daar ook voor mogen aansluiten???
Alvast bedankt...
groetjes,
Suzanne
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Op de website van uitgeverij TIRION kan je dit zelf downloaden :-)
|
|
![]() |
|
Is onderweg!
|
|
![]() |
|
Klopt hier is de link!
|
|
![]() |
|
Op die pagina van de link hierboven staat weer een link, maar ik krijg een lege bladzijde. Mocht je hem alsnog willen ik heb dus een pdf bestand.
|
|
![]() |
|
haribiwo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Wil je mij het pdf bestand sturen, wilde net iets lekkers gaan haken
|
|
![]() |
|
welp ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Juni 2012 Locatie: almere Status: Offline Points: 200 |
heb dit boekje van de week bestelt en nu zie ik dit zou ook graag het pdf bestand willen ontvangen
lies welp
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
normaal gezien is het enkel de 1ste druk waar de fouten in staan
|
|
![]() |
|
![]() |
|
haribiwo en welp jullie hebben ze als het goed is binnen.
Inderdaad welp, dit is van de 1ste druk. Op het correctievel staat ook aangegeven dat de volgende druk deze correcties bevat. Kijk het even voor de zekerheid na
|
|
![]() |
|
welp ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Juni 2012 Locatie: almere Status: Offline Points: 200 |
bedankt nathalie, ik zag idd op het vel staan dat de hernieuwde druk na augustus gedrukt wordt als het goed is komt mijn boekje morgen binnen en dan kan ik zien of ik eerste of tweede druk heb en anders super bedankt voor correctie blad dan kan ik alsnog verder.
liefs welp
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
dit gaat over het jaar 2011 en normaal gezien zou je de 1ste druk niet meer mogen kopen, want diegene die deze hadden konden zelf hun boekje omruilen voor een ander exemplaar
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |