Goede huidskleur Phil Coton 3 ? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Ik12 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 22 September 2012 Status: Offline Points: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 September 2012 om 16:49 |
Hoi allemaal!
Ik heb een vraagje...
Ik ben net begonnen met haken en heb een aantal patronen uit boekjes die ik wil gaan maken. Daarin word ook een huidskleur verwerkt.
Na een lange zoektocht lijken de garen phil coton 3 het goedkoopste en beste in aanschaf.
Maar... wat is van phil coton 3 nu de mooiste huidskleur? Ik twijfel tussen Poudre, omdat ik daar veel over hoor, en Ecru.
Alvast bedankt voor het advies!
|
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik gebruik meestal beige van de Wibra (wel acryl). Als ik het vergelijk met mijn Nederlandse witte huidje lijkt dat nog altijd het beste
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Als je twijfelt kun je een kleurenkaartje door Renske laten maken. Is niet zo duur en je hebt geen miskoop :-
Staat hier http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/stalenkaart-max-10-draden.asp |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Abricot van Catania is ook een mooie huidskleur, bestaat volgens mij in 2 tinten.
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Ecru kun je ervoor gebruiken maar ik zou zelf voor de poudre kleur gaan.
Lijkt mij net iets levendiger
|
|
![]() |
|
piggy ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2012 Status: Offline Points: 33 |
Ik had een huidskleur van Catania (nr. weet ik niet) maar die vond ik niet zo mooi.
Ik heb nu de Phil dar coton 3 rosee 0001. Die vind ik wel erg mooi. Deze is wat roziger als de catania, maar dat is net waar je het voor wilt gebruiken. Groetjes |
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Phildar coton 3 rosee 0001 heb ik ook gebruikt voor het hoofdje, voetjes en handjes van mijn Cuddly baby.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
nixen ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 13 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
Ik gebruik ook poudre van Phildar coton 3 en wat ik ook een mooie kleur vind is van annell cotton 8 kleur 16 is heel licht rose.
|
|
![]() |
|
zakdoek ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Ik heb ook een huidskleur van Phildar. Ik weet niet hoe hij heet maar het is de lichtste roze. Ik vind dat zelf mooier dan ecru, maar dat is een kwestie van smaak. Met ecru vind ik de poppetjes er een beetje ongezond, bleekjes uitzien
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Zijn er geen trucjes om bleke poppen met poedervormige blusher een blosje te geven? Als dat er af gaat in de was, doe je het daarna weer. Heb je het niet in huis, dan ga je naar een drogist en doet het met een tester.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ik12 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 22 September 2012 Status: Offline Points: 83 |
Bedankt voor de vele goede reacties!
Ik ga jullie advies opvolgen en laat ecru achterwege. Ik ga poudre bestellen voor het huidje. Aangezien ik ook een licht roze wil gaan gebruiken bestel ik meteen Rosee erbij, als die dan mooier voor de huid blijkt te zijn, kan ik die ook alsnog gebruiken ;).
Groetjes!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |