Hulp gevraagd |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 September 2012 om 19:28 |
Ik ben bijna klaar met mijn poppenhaakboekje. Nog één jurk beschrijven en foto's maken en invoegen, daarna de voorlopige layout. Ik verwacht dinsdag klaar te zijn.
Mijn vraag is nu aan ervaren haaksters en patroonlezers: wil iemand (of meer iemanden) de voorlopige versie nakijken of er nonsens in staat en of alles duidelijk is? Later stuur ik het boekje rond en kunnen alle hobbydozen het aanvragen, nu vraag ik dus de echte experts of ze het willen ontvangen en commentaar willen leveren. Het gaat om patronen voor een slanke pop van 42 cm. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
haribiwo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik wil wel kijken of je patronen kloppen en of er geen rare dingen in staan
![]() |
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Is het een idee dat 1 of 2 personen hem gewoon een keer maken? Al hakend kom je onduidelijkheden het beste tegen.
|
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
magtelt wil best enkele patronen voor je testen
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
oo wat leuk magtelt een eigen boekje!!
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
ik bied me ook wel aan als tester hoor
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
mocht het nodig zijn wil ik het ook wel nakijken, haken liever niet heb geen poppen om te passen
![]() maar vind je niet genoeg mensen doe ik het wel met alle plezier
|
|
![]() |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
ik ben nog niet zo goed in patroon lezen, misschien een idee omdat mij juist ook te laten doen, dan kunt u gelijk zien of het ook te doen is voor de minder ervaren patroon lezers, dus ik bied me aan als dit een goed idee is
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
O.k. ik was vandaag geveld met een virusje, morgen hoop ik de foto's ertussen te kunnen voegen en dan stuur ik het rond.
Ik voelde me te naar om te lezen, maar ik heb wel voor het nieuwe haakboekje zitten haken, voor Baby Born, klein en groot. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
haken leidt af he, dan voel je je iets minder beroerd
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
doe maar lekker rustig aan, gezondheid gaat altijd voor.
|
|
![]() |
|
Nou, raadselachtig, gisteren koorts, pijn en akelig, en vanmorgen weer kiplekker en dan bedoel ik geen plofkip vol antibiotica en hormonen.
Ik heb iedereen die gereageerd had de foto's en de tekst gestuurd. Het is niet de bedoeling dat jullie met frisse tegenzin gaan zitten haken, tenzij je net toevallig zo'n pop in huis hebt, die om kleertjes schreeuwt. Het ging er meer om dat ik geen gekke dingen had gezegd, die niet begrepen worden. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Welke foto zal ik op het voorblad zetten? Ik dacht aan die met de petticoat of die met de twee jeans.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
vindt dat paarse jurkje met onderbroekje leuk en de avondjurk, is het voorblad gelijk sjiek de friemel, jij noemde de foto's lingerie 1 en gala
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Het boekje is klaar, ik zal het bij Boeken aanbieden, maar ieder die hier heeft gereageerd, heeft het in haar bezit.
Jullie zijn vrij om het door te geven en om het uit te printen en bijvoorbeeld voor goede doelen te verkopen. Ik heb in de inleiding duidelijk gezegd dat ik het haken niet heb uitgevonden en dat mijn inspiratie uit de natuur komt, (die ik ook niet heb uitgevonden), dus ik doe niet aan koppieraait. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |