k'snap er niets meer van hihi |
Reageer ![]() |
Autheur | |
dollydotteke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 September 2012 om 23:03 |
ik ben dus aan een werkje bezig met clusterssteken ,
ben nu aan een punt waar ik eindig met 51 steken en dan volgt dit : ch 1 , 2 sc in first cl, * sc in next ch-1 sp , sc in next cl , sc in next ch-1 sp **, sc in next cl , ref from * across, turn (41) ik moet dus van 51 raken naar 41?? dan volgt deze , rep last 2 rosw until piece measures 4 and a half inches from beg. ik hoop dat iemand kan helpen groetjes
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1L-2v in je eerste cluster * v in de volgende 1 L ruimte, v in de volgende cluster , v in de volgen 1L ruimte**, v in d volgende cluster. Ref from?* (41) Herhaal de laatste 2 rijen tot dat je haakwerk 4.5 inches lang is vanaf het begin 4,5 inch is ongeveer 115 cm. Dit is wat ik er van kan maken. Misschien kan een ander nog wat toevoegen:) |
|
![]() |
|
dollydotteke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
volgens mij is het dan een fout in het patroon zelf , aangezien de vorige rij uitkomt op 51 steken en je dan dit krijgt , ik las ook niet dat je moest minderen ...maar je moet wel aan 41 raken
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Vreemd , om wat voor een werk gaat het ?
|
|
![]() |
|
haribiwo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Ik denk dat het een tik fout is, want als je de steken telt tussen de **, zijn dat 3 steken, deze moet je dus steeds herhalen, aan het begin 2 steken en aan het eind 1 steek. Als ik dan een simpel rekensommetje maak 41-3= 38 en 38 is niet deelbaar door 3, maar als ik nu doe 51-3=48, dit is wel deelbaar door 3 ( dus 16 keer herhalen), volgens mij hou je dus 51 steken
Ref from moet volgens mij ook rep from zijn, dus herhaal vanaf. Vaak kun je ook kijken naar het aantal steken in de toer die daarna weer volgt, als het er dan weer meer zijn is het een simpele tik fout, óf als het er toch minder zijn kan het ook zijn dat ze de fout doorwerken ( ligt eraan hoe ze het patroon geschreven hebben, tijdens het haken, of achteraf |
|
![]() |
|
het gaat dus over een patroontje van een honden truitje , maar dat vermoedelijk nu nooit af zal raken lol
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |