Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Sint, Piet en paard

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Sint, Piet en paard
    Posted: 28 September 2012 om 13:40
De voordeelboekhandel heeft pakketjes voor haakfiguren o.a. Sinterklaas, rendier enz. Ook veel nieuwe boekjes voor baby's, bloemen etc. We oppassen voor dubbele patronen, Librero en Forte bundelen soms patronen van een aantal schrijfsters en geven die dan in één boekje uit.

Euroland had voor € 1 per bol mooie lichtoranje acryl liggen, in Apeldoorn niet meer, die 6 bollen zijn weg.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 14:12
altijd fijn dit soort info dank je wel!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 16:10
Wie zou die 6 bollen toch gekocht hebben in Apeldoorn??????. Ik hoef niet te raden,weet het wel zeker.LOLLOL
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 16:31
LOLLOL
ik hoef ook niet te raden
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 17:28
sint is op de afwerking klaar en piet ligt klaar om gemaakt teworden is goed tedoen zit mooie wol bij die lekker verwerkt
Anne-Marie
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 09:04
ik heb ze ook gezien. Zag er leuk uit. Ik heb me kunnen inhouden en dus niet gekocht. Maar wie weet kom ik van de week weer in de winkel ....... LOL
groetjes Karina
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 10:52
Ik had patronen van de sint en makkers in een mailtje aan een vriendin, ik heb het naar je toegestuurd. Helaas is het onderwerp van het mailtje wat bizonder, ik hoop niet dat je daarover valt. Mocht je het willen doorgeven, dan kun je het beter veranderen. Het slaat dus absoluut niet op jou of iemand anders van het forum. Ik had het mailtje gewist en zag het onderwerp te laat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2012 om 16:46
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik had patronen van de sint en makkers in een mailtje aan een vriendin, ik heb het naar je toegestuurd. Helaas is het onderwerp van het mailtje wat bizonder, ik hoop niet dat je daarover valt. Mocht je het willen doorgeven, dan kun je het beter veranderen. Het slaat dus absoluut niet op jou of iemand anders van het forum. Ik had het mailtje gewist en zag het onderwerp te laat.

geen probleem hoor. was me geen eens opgevallenLOLLOL
groetjes Karina
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns