vertaling gevraagd |
Reageer ![]() |
Autheur | |
helma ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 September 2012 om 22:21 |
Wie wil er mij helpen ik moet een schulp randje haken met de onderstaande gegevens:
th Round: work with yellow color – make – 1 SC , leave one stitch, *5 DC in one stitch, leave one stitch, 1 Sl St, leave one stitch* repeat from * to * to the end, join with slip stitch with first SC, end the work. Pull this part in hands to sides, to be straight. Neaten Alvast bedankt |
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
werken met gele kleur - maak - 1 SC, laat een steek, * 5 DC in een steek, laat
een steek, 1 hv, laat een steek * herhaal van * tot * tot het einde, samen met slip steek met de eerste v, eindigt het werk. Trek dit deel in handen aan de zijkanten, om recht te zijn, |
|
![]() |
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
sc = een vaste en dc = een stokje
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
helma ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
Dank je wel francisca en diana maar ik weet nog niet wat ze bedoelen met :Laat een steek Moet ik deze haken of alleen ????
|
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Volgens mij bedoelen ze dat je steeds een steek moet overslaan. Een slip stitch is trouwens een halve vaste.
|
|
![]() |
|
Het is gelukt lieve mensen, bedankt voor de duidelijke uitleg
![]() |
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |