Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Sint en Pietjes

 Reageer Reageer Pagina  <1 345
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Siny View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 September 2013
Locatie: Veenendaal
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Siny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2013 om 14:06
HOI
 
Wil je mij de patronen sturen van sint en piet en Amerigo.
 
Bedankt!
Back to Top
Gea Lenting View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 Oktober 2013
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gea Lenting Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2013 om 16:21
MOOI, zou ik de patroontjes mogen?
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2013 om 16:38
zou ik het patroontje van het paardje mogen mijn kleindochter is binnen kort jarig en houd van paarden wil er voor haar een sleutelhanger van maken
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2013 om 18:10
heel erg leuk Clap


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
anja*1984 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 November 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer anja*1984 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2013 om 11:15
wat een super leuke pietjes en sinterklaas met paard!!!!! mag ik aub ook die patroontjes ontvangen????
Back to Top
anja*1984 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 November 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer anja*1984 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2013 om 11:16
mag ik ook de patroontjes ontvangen van piet en sinterklaas met paard?? heel erg bedankt alvast.
Back to Top
Rosanne1987 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 15 November 2013
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rosanne1987 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2013 om 19:06
Heel leuk en mooi gemaakt! Zou ik de patroontjes ook mogen ontvangen?
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2013 om 19:24
Mooi zo samen, leve het Sinterklaasfeest
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2013 om 20:39
prachtig stel  Sinterklaas mini plaatjes
oant Sjen
Back to Top
Bolletjewolly View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 26 Februari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bolletjewolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2014 om 13:12
Hoi hoi, ik zie net dit berichtje met die leuke pietjes, mag ik zo vrij zijn om te vragen naar het patroontje?

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2014 om 13:17
En ik ben net zo blij dat het voorjaar is.
oant Sjen
Back to Top
amifan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1168
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amifan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2014 om 13:52
@Bolletjewolly,je bent er vroeg bij dit jaar :). De pietjes en de sint zijn van kookerido, je kan ze bestellen bij Echtstudio. Maar ik heb ze wel aangepast dus ze zien er iets anders uit dan op de foto. Succes ermee
Back to Top
pangaard10 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 Juni 2012
Locatie: apeldoorn
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pangaard10 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2014 om 12:16
Hoi wat een geweldige sinterklaas en zwarte piet en vooral het paard, zou ik ook de patroontjes kunnen krijgen ? Groetjes tinka (Juliatinka@me.com)
Back to Top
KatrienR View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 November 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KatrienR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2014 om 17:07
Beste,

is het nog mogelijk om het patroon van de Sint met zijn paard en Pieten te ontvangen?

Alvast bedankt!
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2014 om 17:23
Zoals een paar berichten hierboven te lezen is, kun je ze bestellen bij echtstudio.
Het paardje komt uit het boekje gelukspoppetjes haken, waar ook een Sint en Piet in staan.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2014 om 22:11



voor pangaard10 en katrienR bedoeld.

Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.

Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.

Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Onderaan kun je dan je profiel bevestigen. Hoewel een aantal hun adres verwijderd hebben, nadat er vervelende Amerikaanse newby's opdoken. Je kunt iemands email-adres opvragen via een PM.

Let op: kooppatronen en andere patronen, waar copyright op zit, mogen niet worden doorgegeven, zoals ook in de regels van het forum vermeld wordt. Bovendien is dit een forum oftwewel panel, dus een groep deskundigen die over een onderwerp spreken en aan wie vragen gesteld kunnen worden. We zijn geen snelbuffet voor gratis patronen. Kijk ook even in de reacties van anderen in het topic of daar al een antwoord staat.

Je kunt je creaties vertonen in Creaties, ergens in Tips en trucs wordt dat uitgelegd. In Gezocht kun je aangeven dat je een patroon, boek, wol, of tijdschrift zoekt. Links geeft links met patronen, die niet illegaal zijn. Koffiecorner is om over van alles en nog wat te kletsen.

Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken, je kunt met het pijltje linksboven zó weer terug naar de vorige bladzij. Je kunt je eigen reacties wijzigen door rechtsboven Post options aan te klikken en dan wijzig bericht.Overigens zou het erg leuk zijn, als je in je profiel je leeftijd en je hobbies zou vermelden. Je locatie (land) is ook wel handig, als we kooptips willen geven.

Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.

En net zoals cully al zei, als je eerst leest dan weet je meer.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2014 om 21:24
O, wat zijn ze leuk.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns