Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

lossen over een ketting terug haken (patroon kraai

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
CVtje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CVtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: lossen over een ketting terug haken (patroon kraai
    Posted: 05 Oktober 2012 om 10:30
Ik begrijp het laatste stukje van de poot niet helemaal: haak een ketting van 10 lossen. Bij de volgende toer staat dan: haak over de ketting terug 9 lossen.
De ketting van 10 lossen heb ik gehaakt, maar dan? Hoe haak ik over de ketting terug 9 lossen?

Vouw je haakwerk dubbel, steek de naald door de eerste en laatste steek van de poot en haak een halve vaste, haak een ketting van 10 lossen
  • Haak over de ketting terug 9 lossen
  • Haak door de 2de en 5de steek van de poot, een halve vaste, haak een ketting van 10 lossen
  • Haak over de ketting terug 9 lossen
  • Haak door de 3de en 4de steek van de poot, een halve vaste, haak een ketting van 10 lossen
  • Haak over de ketting terug 9 lossen, sluit met een halve vaste in de 4de steek van de poot en hecht de draad af.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 10:34
Ik denk dat je aan de andere kant van de lossen terug moet haken
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 10:40
lossen haken over een ketting... Staat er echt 9 losse en niet vasten? Gek hoor haha. Kan je misschien een groter stukje plaatsen, kunnen we beter met je meedenken :)
Back to Top
CVtje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CVtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 10:43
Ik heb even het stukje patroon gekopieerd en er bij gezet...
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 11:11
Ik heb die kraai ooit gemaakt. Patroon er dus maar bijgehaald. Ik meen mij te herinneren dat ik vasten terug heb gehaakt. Als je op het plaatje kijkt zie je dat ook. Is dus een foutje in de beschrijving.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
CVtje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CVtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 18:21
Ik heb maar halve vasten teruggehaakt....ziet er helemaal goed uit!
Dank voor jullie ideeën!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 19:27
Inderdaad halve vasten kan ook.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns