krans van stroo bekleden |
Reageer ![]() |
Autheur | |
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Oktober 2012 om 11:26 |
Ik ben iets voor de herfst aan het maken en wil dat in een krans van stroo vastmaken
Nu zou ik de krans willen bekleden Hoe kan ik dat het best doen Een lange lap haken en die er over spannen of heeft iemand een ander idee
Ik hoop dat iemand mij wil en kan helpen
Vast heel erg bedankt
groetjes vlijtig liesje
![]() ![]() ![]() |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
|
TaNichia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hier een link om een krans te bekleden.
|
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb zo'n krans rondom en de lengte van de binnen cirkel en de buitencirkel gemeten en een lap gebreid die eerst de lengte van de binnen cirkel was, gemeerderd tot de lengte van de buitencirkel en toen halverwege weer geminderd tot de lengte van de binnencirkel, breiwerk rekt op dus niet te veel steken maken. Ik had in rechte ribbels gebreid, met drie kleuren groen door elkaar op pen 6.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
repa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 05 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 234 |
Ik zou het met vilt bekleden, Magteld. 1. Het gaat sneller dan een lapje haken 2. Je ziet er amper iets van. 3. Zo'n lap neemt veel garen.... De link van TaNichia is trouwens heel leuk!
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |