krups vacupack |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Oktober 2012 om 17:25 |
Recent heb ik een krups vacupack op de kop kunnen tikken voor een minimaal prijsje. Echter zit hier geen handleiding bij. Het is het type 383 (staat op de bodem). Heb online wel van een ander type een handleiding kunnen vinden maar die is anders dan wat ik heb. Probleem is nl dat die niet vacuum zuigt terwijl DAT juist de bedoeling was. (kan zijn dat die het al niet deed en vandaar verkocht werd...).
Kan iemand me helpen? |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
44 lezers van dit bericht en niemand heeft enig idee
![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8176 |
ik kan je niet rechtstreeks helpen ,maar ik zag dat er op marktplaats -onder witgoed- een aangeboden wordt in Zwijdrecht bij ene Coenen .
Is via mail te bereiken . Misschien heeft hij de gebruiksaanwijzing nog
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
nee helaas kan ik je niet helpen
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Dank je! Ik ga zeker even kijken en navraag doen :) |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
nope, via krups website gaan kijken voor het gebruiksboekje
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Daar staat dit type helaas niet Vikike :(
Maar dank je wel :) Ga denk ik krups zelf maar aanschrijven ;) |
|
![]() |
|
denise ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 07 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 185 |
Ik kan je niet helpen sorry
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
als ik jou was zou ik toch kontakt opnemen met krups duitsland en daar vragen hoe je aan een gebruiksaanwijzing kunt komen, je weet maar nooit
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
heb nog enige tips, je weet maar nooit het is handig om het zakje met inhoud iets op te tillen dan lukt het wel 1. Zak maken door lange zijde dicht te lassen. Hoe: op klep drukken totdat groene lampje UIT is. Trek de zak zijdelings los van apparaat. 2. Bovenkant plastic zak aan afzuigklep bevestigen om lucht uit zak te zuigen. Hoe: klepje iets omhoog trekken en onderkant plasic zak onder klepje schuiven, bovenkant eroverheen leggen. 3. Lucht uit zak zuigen. Hoe: LET OP! met 1 hand ZACHTJES op deksel drukken, alleen RODE lampje mag branden. 4. Zak helemaal dicht lassen. Hoe: Als de lucht uit zak is direkt met 2 handen stevig op deksel drukken totdat groene lampje UIT is. 5. Open deksel en trek de zak weer zijdelings los van apparaat. |
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik ken het apparaat niet, dus helaas kan ik je niet helpen
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Dank jullie!!
Probleem bij dit exemplaar is dat er geen groene lampjes zijn alleen rode haha. Ik zal de tips eens proberen van zak optillen etc. Misschien dat het dan wel lukt, zo niet dan krups mailen ;) |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |