Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Petit four

 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 9>
Autheur
 Rating: Topic Rating: 1 Votes, Average 5.00  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 14:20
Woh, tikoes jij gaat echt als een speer! Leuk hoor zo'n eigen variant. Ik vind het zo leuk dat alle petit fours er weer net even anders uit zien, terwijl we allemaal haken aan de hand van het zelfde patroon.
 
Jou toefje slagroom op de eerste petit four is ook super! Ondertussen ben ik ook weer bij. Ik laat alleen de vierde aan mij voorbij gaan. Ik krijg daar alleen maar misbaksels van gemaakt.
 
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 14:39
zo mooooooooooooi zo'n schaaltje met vanalles lekkers erop Smile
ik zou er echt graag een paar willen maken voor mijn zus ,maar haken is nie mijn beste kant ,
 
als ik lees dat er in 1 bep rij iets nie klopt dan tweifel ik al om er aan te beginnen ..
 
maar hoop doet leven LOL
 
Sonja
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 14:56
Gewoon proberen hoor en gillen al je vast loopt! Het gaat vast wel lukken. Op zich zijn ze niet heel moeilijk, maar het is even goed lezen. De vierde lukt mij qua patroon wel, maar er zit nie zoveel vorm in dat ding.
 
 
Back to Top
breijoke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 15 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 528
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breijoke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 15:02
O had ik maar meer tijd, wat een leuke gebakjes.Smile

groetjes Joke
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 15:03
ja t is in het "goed" lezen dat het schoentje wringt :(
maar
ik heb mij ECHT voorgenomen om  het te proberen Winkalleen de vlgnde 2 weken is t te druk
maar zodra ik er 1 af heb zet ik de foto op t forum
(al is t maar dat ik dan fier zal zijn op mijzelf)  hihi
worden die cupjes met katoen gehaakt of met gewone wol?
Sonja
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 15:19
Ik haak ze met katoen en haaknaald 3. Eigenlijk zouden ze met een dunnere haaknaald moeten zodat ze wat kleiner worden, maar dat vind ik niet zo prettig werken. Nu zijn het alleen wat meer cupcakes geworden, maar op een taartplateu misstaat dat niet. Het zouden er alleen twintig moeten worden. Waar ik die dan allemaal moet laten? Nou ja dat is zorg voor later.
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 20:30
Ik vind die toefjes slagroom echt super. Ik heb er één gemaakt van het wit/glans garen van de Zeeman en e andere is van katoen en ik heb er met zilverdraad nog een rij vaste over gehaakt. Ben ook heel benieuwd naar wat nog komen gaat.

En vanmiddag ben ik begonnen met de groenten-vruchten kerstserie
Ik heb de voorgaande patroontjes gebruikt voor een worteltaartje en net begonnen met een kiwi versie. Morgen plaats ik een foto
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 20:34
Ik ben superbenieuwd tikoes!
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 22:28
dat zal zeker allemaal mooi worden Smile 
wel spijtig dat hier in Belgie echt geen mooi garen te vinden is bij zeeman
(toch niet in die winkels die ik bezocht heb )
Sonja
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 22:33
Zeeman heeft ook een online winkel.Bezorgen vast wel in België.
In die online shop hebben ze meer kleuren dan bij ons in de winkel..

En die petit fourtjes zijn prachtig!!!

Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 22:34
Oh en worden het er echt 20??!!
Dan zijn we nog wel even zoet..Wink
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 09:02
Gelukkig nog heel wat petitjes in het vooruitzicht

Op een dag komt een konijntje bij de bakker en vraagt vervolgens aan de bakker:"Heeft u worteltaart?" waarop de bakker antwoordt:"Nee dat heb ik niet, sorry." Een dag later gaat het konijntje weer naar de bakker en vraagt weer:"Heeft u vandaag wel worteltaart?" waarop de bakker antwoordt:"Nee ik heb vandaag geen worteltaart." Maar toen dacht de bakker bij zichzelf ik zal speciaal voor het konijntje worteltaart gaan maken. De volgende dag komt het konijntje weer en vraagt weer:"Heeft u worteltaart??" "Ja zegt de bakker dat heb ik."zegt het konijntje:"Vies he?"


Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 09:11
LOLsuper!
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 22:42
Super allemaal. Maar ik heb een probleem, ik heb er 3 af maar kan de site niet weer vinden:(
Wie o wie wil mij de site doorgeven.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 22:43
www.grietjekarwietje.blogspot.com
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 22:52
Dank je Kathy

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 23:44
Hahahaha dat is een goeie Tikoes
wat een leuke taartjes allemaal complimenten dames Clap

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2012 om 09:26
Mijn kiwi uitvoering.


Voor degene die de grietjekarwietje-petitje haken......veel plezier weer morgen
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 717
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2012 om 19:42
Originally posted by hitsje hitsje wrote:

Oh en worden het er echt 20??!!
Dan zijn we nog wel even zoet..Wink
Hahaha...ik weet niet of het er 20 worden hoor. Ik haak gewoon elke week een petit fourtje, net zolang tot mijn etagère vol isWink
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 717
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2012 om 19:44
Zal ik jullie alvast verklappen en laten zien welk patroon er morgen staat?
Of kunnen jullie nog wel een nachtje wachtenClown
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns