Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

sneeuw mannetjes

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Betty Kleien View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Betty Kleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: sneeuw mannetjes
    Posted: 06 Oktober 2012 om 11:23
Hoi,is er misschien nog iemand die de patroontjes van die sneeuw mannetjes heeft.Ik zou ze graag willen make voor mijn guirlande .alvast bedankt Betty
BettyNeijts 11
Back to Top
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Betty Kleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 14:55
zou het misschien zo zijn dat de mannetjes niet bestaan of ben ik te ongeduldig Ben al 5 x naar de pc gelopen om te kijken of er wat opstond maar tevergeefs.Ik wil er zo graag aan beginnen.of het is te veel werk om ze te scannen .sorry als ik vervelend ben groet Betty
BettyNeijts 11
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 15:03
stel je vraag dan ook in het topic van de sneeuwmannetjes, daar worden ze doorgestuurd.
lydia wijsbroek
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 15:11
even via de search functie rechtsbovenin zoeken naar sneeuwman en je ziet tpoics tevoorschijn komen
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Betty Kleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 23:03
L.Wijs broek ,ik heb het toch gevraagd in die topic maar vifke reageert niet en erwas er een(heel lief) die er een stuurde van drops en die heb ik verleden jaar gemaakt.Maar als het niet gaat dan houdt het op groet Betty
BettyNeijts 11
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 23:22
nou moet je niet zo zielig gaan doen, zie ook niet altijd deze topics, heb je een heel zwikkie gestuurd. En anders vraag je het aan 1 van de eersten die het ontvangen hebben. Ik blijf in ieder geval niet aan de gang.

dan stuur ik een mail komt het weer terug ook. kga naar bed.

daar raak ik dan ontzettend pisstoff over, fout mailadres, handig he betty
lydia wijsbroek
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 01:24
nou  het mag  inderdaad wel wat geduldiger. 

Ik wil je wel wat sturen maar ik kijk morgen pas en als ik het goed lees dan staat  er geen goed e.mail adres in je mail  en dan kunnen we  je ook niks sturen. 
Maar ik denk dat als Lydia toch nog haar hand over haar hart strijkt dat je dan dezelfde krijgt als die ik zou sturen dus ik wacht even af of Lydia nog zin heeft om te sturen.

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 08:54
dat heb ik al gedaan en dan hoor je niets meer of ze het wel of niet
ontvangen heeft, das voor mij eens maar nooit weer.
lydia wijsbroek
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 09:27
ongeveer 295.000 resultaten in 0.34 seconden als je Google vraagt. Hoe ongeduldig kan je zijn? Vergeet niet dat er heel veel tijd in trouwe hobbydozen zit om alles bij elkaar te krijgen en te archiveren. Enige vorm van respect en geduld zijn dan erg op hun plaats. En even kort door de bocht: Bevalt je dat niet, dan is daar het gat van de deur.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 01:09
Deze keer ben ik het er nou wel mee eens om even kort door de bocht te gaan. En ik vind het nejtes van Lydia dat ze toch gestuurd heeft.Wink

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 10:27
Originally posted by Betty Kleien Betty Kleien wrote:

L.Wijs broek ,ik heb het toch gevraagd in die topic maar vifke reageert niet en erwas er een(heel lief) die er een stuurde van drops en die heb ik verleden jaar gemaakt.Maar als het niet gaat dan houdt het op groet Betty

Tuurlijk reageerde Vifke niet,
Vifke lag in Ziekenhuis Sint Barbara om geopereerd te worden.
Vifke is nog altijd herstellend
En 't is momenteel de eerste keer dat Vifke haar pc aansteekt.

Leer geduld hebben, als je iets vraagt kan het heel goed een week duren voor je antwoord krijgt en dit om verschillende redenen.

Vifke zal straks als ze zich wat beter voelt die link wel opzoeken dus nog enkele uren geduld.
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 17:47
En Krissis vind dat Vifke niemand dat verschuldigd is. Op een vraag kan ook een keer een "nee" als antwoord klinken. Krijgen de kids koek voordat ze moeten avondeten omdat ze het zo lief vragen? Hier niet iig!
En daarbij Vifke... Vele wegen lijden tot Rome.
Herstel jij eerst fatsoendelijk zonder je druk hoeft te maken over sneeuwmannen!!!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 21:04
Wink Vifke wat is dat belgisch toch heerlijk  jij zegt dat je je PC aansteekt  maar  dat zou hier in nederland betekenen dat je er een vuurtje onderhoud en in de brand steekt hihihihihi.

Maar rustig aan met  uitzoeken hoor geduld is een schone zaak en jij moet niks Forceren al kon zij niet weten dat je in het ziekenhuis lag mag ze toch nog wel geduldiger reageren.
Doe rustig aan en forceer niks.
Wat voor operatie was het eigenlijk want  ik had het ook gemist sorry.

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 21:28
vanaf 6 okt 23u03 is Betty niet meer op het forum geweest (was hier haar laatste berichtje ) Dus dames gene paniek voor niet of wel sturen van de sneeuwmannen ...... Die zien we nooit meer TERUGGGGGGGGGGLOL
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 22:49
Korte lontjes en zo... Wanneer leren mensen nu eens dat wij geen bibliotheek zijn waar je maar mag komen plukken en zelfs denken te eisen...
Misschien maar eens een tijd niets meer aanbieden of wat dan ook. Ja misschien de cursus "fatsoen voor beginners".
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 23:11
nee klopt, ze heeft wel bedankt voor de sneeuwmannenmail en is vertrokken tot het volgende topic wat haar aanstaat en Vifke jij hoeft niets meer te doen hoor, ze heeft er genoeg ontvangen om een ijspaleis mee te maken. oh ja ik steek ook m'n pc niet aan hoor, da zou nie goed gaan hier
lydia wijsbroek
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 08:10
De korte lontjes zijn tegenwoordig niet meer kort, maar afgebrand. Alsof wij de hele dag zitten te wachten tot er een een patroontje wil.   
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 09:37
Op de site van Zeeman zouden Kerstfiguurtjes moeten staan, ook sneeuwmannetjes.

En Vifke, beterschap gewenst!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 11:11
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

De korte lontjes zijn tegenwoordig niet meer kort, maar afgebrand. Alsof wij de hele dag zitten te wachten tot er een een patroontje wil.   

LOLLOLLOL
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 18:25

En Vifke, beterschap gewenst![/QUOTE]

Natuurlijk ook namens mij
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns