kerstman en vrouw |
Reageer | Pagina 123 4> |
Autheur | |
kaatje6
Newbie Lid sinds: 07 Oktober 2012 Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 Oktober 2012 om 21:43 |
Hallo haaksters,
Ik ben pas begonnen met nieuwe haken en na surfen op het net kwam ik hier terecht. Ik zag een leuke kerstvrouw en kerstman. Wie heeft deze nog en wil ze met me delen. Alvast bedankt. Groeten, Karin |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi hoi zet even een e.mailadres in je profiel dan kan men leuke links dorsturen Nog een tip maak veel ruimte op je computer en neem een klok met dubbele uren want dat heb je bij dit forum echt nodig. Alle leuke links die hier gedeeld worden naar zowel sites al links naar patronen zijn soms zo inspirerend dat voor je het weet je computer volstaan met met patronen. Ik raad je ook aan bij pinterest een account aan te maken dan kan je daar gevonden links opslaan. |
|
kaatje6
Newbie Lid sinds: 07 Oktober 2012 Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo Mari
Dankje voor de tip. mijn email is: karindenhartog@casema.nl Het gaat om de kerstvrouw en man die als gratis patroon zijn geweest van de hobbydoos. Ze staan samen op een plaatje. groetjes Karin
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nu staat het open en bloot op het forum, er is verzocht om het in je profiel te vermelden op de regel bij msn messenger, iedere keer als dit gebeurd hebben we weer een nike topic op het forum of te wel spam, als iemand daarop klikt is die het haasje. Je zult het mailadres ook uit je topic moeten halen met edit knop, er wordt alleen maar verstuurd als je mailadres in je profiel staat. |
|
lydia wijsbroek
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedoel je deze dan moet ik je teleurstellen maar die heb ik ook niet.Wil ik wel En het is idd. even beter als je doet wat lydia hierboven aangeeft want er is mometnteeleen vreselijke spam overvloed hierdoor op een rare manier wat ook voor virussen zorgt. Daarnaast kan nu ieder willekeurig persoon die hier op het forum kijkt je e.mail adres zo zien. en in je profiel zien alleen de hobbydozen het. ga naar je membersprofile die staat in een popupvenster halverwege de topic als je op je naam klikt. Dan klik je op membersprofile. dan krijg je een nieuw venster met jouw profiel. Dan ga je in de onderste alinea daarin zie je msnmessenger staan bij het vlindertje en dan zet je daar je e.mail adres.
|
|
ridder204
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
Post Options
Thanks(0)
|
wowowowow wat zijn die leuk, sjucht
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
marielle, ik mag ze niet versturen sorry
|
|
lydia wijsbroek
|
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier een liefhebber!
|
|
macheri
Post Options
Thanks(0)
|
wat jammer
|
|
macheri
Post Options
Thanks(0)
|
heh wat is dit dan
|
|
ridder204
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
Post Options
Thanks(0)
|
yeah dank je wel
|
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
voordat er verdere vragen komen ze mogen niet doorgestuurd worden
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier ook een geïnteresseerd zowel voor de engel als de Kerstman en -vrouw.
Alvast bedankt.....
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
TaNichia
Hobbywonder Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Post Options
Thanks(0)
|
en hier nog eentje die helemaal in het kerst haken zit op het moment, zou er heel blij mee zijn.
Alvast bedankt ....
|
|
Liefs Diana
|
|
macheri
Post Options
Thanks(0)
|
ohhh
|
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou ik ze ook mogen
|
|
macheri
Post Options
Thanks(0)
|
helaas mag er niks meer doorgestuurd worden
|
|
Boris
Hobbyguru Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk, wil iemand ze ook nog mij mailen? Thank you!!
|
|
haribiwo
Hobbywonder Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh, die vind ik ook leuk en zou ze graag ontvangen
|
|
Reageer | Pagina 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |