Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

heel veel

 Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
zonnetje79 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 September 2012
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zonnetje79 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 11:11
Wat klinkt dat leuk die swap! Ik denk er nog even over na
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 16:53
Originally posted by Krissis Krissis wrote:

Boudewina, nu is er nog geen antwoord... Bepaal jij of okkiepower niet meedoet of heeft ze zichzelf terug getrokken?

Ja ik ben ook nog  benieuwd naar dat antwoord. wie heeft  het bepaald dat okkiepower niet mee doet  jij of zij zelf.
 En om hier ook gelijk op Lydia te reageren. Ik zou zo wie zo niet meedoen i.v.m. diverse redenenen o.a. de post.
Maar als ik me opgegeven had  dan zou ik toch graag het antwoord op deze vraag hebben want dat zou  er heel veel aangedaan hebben of ik dan  deelnemer was gebleven.

Maar het feit dat Boudewina al wel een paar  keer op het forumn is geweest en de vraag waarschijnlijk wel gelezen heeft en niet beantwoord  doet mij dus heel zwaar vermoeden dat het een initiatief van boudewina zelf is en dat  vind ik  ten uitermate belachelijk. en dat zou mijn  deeelname dus doe terugtrekken.




Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 17:31
als er 1 iemand van het forum kan bepalen of je wel of niet meedoet, om wat voor reden dan ook, het is nog steeds een vrij land en moderators hebben we niet op het forum. Als diegene die het organiseerd een probleem heeft met okkipower zou ik zeggen laat de heleboel overwaaien. Maar het probleem zit tussen andere forumleden en als ik eerlijk ben, heeft ze daar gen barst mee te maken.
lydia wijsbroek
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 17:34
Originally posted by macheri macheri wrote:

Originally posted by Krissis Krissis wrote:

Boudewina, nu is er nog geen antwoord... Bepaal jij of okkiepower niet meedoet of heeft ze zichzelf terug getrokken?

Ja ik ben ook nog  benieuwd naar dat antwoord. wie heeft  het bepaald dat okkiepower niet mee doet  jij of zij zelf.
 En om hier ook gelijk op Lydia te reageren. Ik zou zo wie zo niet meedoen i.v.m. diverse redenenen o.a. de post.
Maar als ik me opgegeven had  dan zou ik toch graag het antwoord op deze vraag hebben want dat zou  er heel veel aangedaan hebben of ik dan  deelnemer was gebleven.

Maar het feit dat Boudewina al wel een paar  keer op het forumn is geweest en de vraag waarschijnlijk wel gelezen heeft en niet beantwoord  doet mij dus heel zwaar vermoeden dat het een initiatief van boudewina zelf is en dat  vind ik  ten uitermate belachelijk. en dat zou mijn  deeelname dus doe terugtrekken.


 
 
ik heb een berichtje gehad van wie doet erniet toe. als ze zij niet wie het was maar door verwees naar het topic .dan zullen veel afhaken omdat zij onbetroubaar is. en niet mee zullen doen of afhaken ik ben toen gaan uitzoken wie het was en haar dit verteld. en daarom gekozen haar niet mee telaten doen
van mij zelf mocht ze wel mee doen
 
maar ik sluit deze swap want op deze manier heb ik er geen zin meer in
hier kan een slotje op
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 17:35
Originally posted by macheri macheri wrote:

Originally posted by Krissis Krissis wrote:

Boudewina, nu is er nog geen antwoord... Bepaal jij of okkiepower niet meedoet of heeft ze zichzelf terug getrokken?

Ja ik ben ook nog  benieuwd naar dat antwoord. wie heeft  het bepaald dat okkiepower niet mee doet  jij of zij zelf.
 En om hier ook gelijk op Lydia te reageren. Ik zou zo wie zo niet meedoen i.v.m. diverse redenenen o.a. de post.
Maar als ik me opgegeven had  dan zou ik toch graag het antwoord op deze vraag hebben want dat zou  er heel veel aangedaan hebben of ik dan  deelnemer was gebleven.

Maar het feit dat Boudewina al wel een paar  keer op het forumn is geweest en de vraag waarschijnlijk wel gelezen heeft en niet beantwoord  doet mij dus heel zwaar vermoeden dat het een initiatief van boudewina zelf is en dat  vind ik  ten uitermate belachelijk. en dat zou mijn  deeelname dus doe terugtrekken.


http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 17:52
Dus het antwoord kort en kracht is dat Boudewina zelf er voor gekozen heeft door de info die ze gekregen heeft om iemand uit te sluiten.
Ik snap niet dat je dat van de informatie van 1 persoon laat afhangen. Verhalen hebben altijd 2 kanten.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 17:55
Daarbij breng je hier persoonlijk bij iemand schade toe, je maakt een naam ter schande waar iemand misschien niks aan kan doen (POST NL wellicht wel) en dat vind ik echt niet kunnen...
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 18:01
Misschien kan er nu het duidelijk is beter gekeken worden naar een oplossing in plaats van verwijten en toestanden? Gaat de SWAP gewoon door of niet? Volgens mij vind eigenlijk iedereen dat iedereen gewoon mee moet kunnen doen op een enkeling na die dan maar gewoon zelf lekker niet mee doet. Of is dat te kort door de bocht?
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 18:05
Originally posted by Saskia_ Saskia_ wrote:

Misschien kan er nu het duidelijk is beter gekeken worden naar een oplossing in plaats van verwijten en toestanden? Gaat de SWAP gewoon door of niet? Volgens mij vind eigenlijk iedereen dat iedereen gewoon mee moet kunnen doen op een enkeling na die dan maar gewoon zelf lekker niet mee doet. Of is dat te kort door de bocht?
 
Volgens mij heb je wel een heel eind gelijk Saskia!
Is het niet gewoon goed dat Okkiepowerrr een 2de kans krijgt!
Dit is dan voor de mensen die haar niet meer vertrouwen!
Volgens mij is er toch verder nog nooit iets met haar geweest!?
 
Denk dat iedereen nu zijn leer eruit heeft kunnen halen door altijd een verzendbewijs te vragen en te bewaren!
 
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 18:38
deze swap moet toch via de pakketpost, dus daar krijg je zo ie zo een verzendbewijs van
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 18:39
ik vind nog steeds dat iedereen mee moet kunnen doen, zo niet dan trek ook ik mijn aanmelding terug.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 20:05
regelen jullie het maar ik trek me terug! ik stop met deze sawp dus als iemand het wilt regelen dit is niet langer mijn topic? jullie weten het schijnbaar beter .dus ik trek me helemaal terug en organiseer geen swaps . meer er zijn zat forums waar ik ook swaps kan doen dus zal niks missen
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 20:34
Originally posted by boudewina boudewina wrote:

regelen jullie het maar ik trek me terug! ik stop met deze sawp dus als iemand het wilt regelen dit is niet langer mijn topic? jullie weten het schijnbaar beter .dus ik trek me helemaal terug en organiseer geen swaps . meer er zijn zat forums waar ik ook swaps kan doen dus zal niks missen

Jammer, ik vond het een leuk initiatief.
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 21:48
Wat ik uit Boudewina haar commentaar begrepen heb is dat zij haar initiatief wou redden omwille van klachten geuit door sommige leden. De manier waarop ziij hierover aangepakt wordt vind ik niet kunnen. Waar zijn trouwens diegene die wilden afhaken ? Waarom durven zij hier nu  hun mond niet open doen ? Ach, .....altijd hetzelfde liedje Confused
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 22:02
Originally posted by dine dine wrote:

Wat ik uit Boudewina haar commentaar begrepen heb is dat zij haar initiatief wou redden omwille van klachten geuit door sommige leden. De manier waarop ziij hierover aangepakt wordt vind ik niet kunnen. Waar zijn trouwens diegene die wilden afhaken ? Waarom durven zij hier nu  hun mond niet open doen ? Ach, .....altijd hetzelfde liedje Confused




heb je het voorgaande wel gelezen, zij is degene die hier op het forum heeft gezegd Okkiepower mag niet meedoen. Omdat zij 1 email van een hobbydoos heeft gehad dat okkiepower niet te vertrouwen zou zijn, door deze onrustschepster is dit gehele gedonder ontstaan. Als je iets organiseerd en je beslist dan dat iemand niet mee mag doen omwille van het feit dat die persoon een ruzie heeft met een ander,(dus niet eens met Bodewina) dan had ik het nog begrepen dat ze dat gezegd had. het ligt niet aan haar om te beslissen wie wel of niet mee mag doen. het is een openbaar forum en als je zoiets uitschrijft is iedereen vrij om mee te doen ja dan nee. Daar gaat zij niet over. Dit is geen initiatief redden, maar iemand zwart maken.
lydia wijsbroek
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 22:16
Originally posted by dine dine wrote:

Wat ik uit Boudewina haar commentaar begrepen heb is dat zij haar initiatief wou redden omwille van klachten geuit door sommige leden. De manier waarop ziij hierover aangepakt wordt vind ik niet kunnen. Waar zijn trouwens diegene die wilden afhaken ? Waarom durven zij hier nu  hun mond niet open doen ? Ach, .....altijd hetzelfde liedje Confused

Om hier even op te reageren. Durf ik het wel te zeggen Ik zou mijn deelname  hierop teruggetrokken hebben. Maar hieraan kan je ook zien dat je niet het hele topic heb gelezen want er zijn  er meerdere die net als ik dit al wel gezegd hebben. 
Ik vind  ook niet dat er op basis van een mailtje van een ander iemand zomaar  geweigerd kan worden en aangezien dit wel gebeurd is  vind ik de heleboel een schijn vertoning om zomaar  iemand zwart te gaan maken op basis van een verhaal. of het wel of niet waar zou zijn. Je gaat op het verhaal van beide af. 
Er had  namelijk ook gekozen kunnen worden om die 2 deelnemers niet met elkaar te koppelen. 
En verder heeft niemand zich met de onenigheid te bemoeien.

Wat ik in het betreffende topic ook al heb gezegd  Okkiepower had zich ook niet hoeven melden bij dat topic en stiekum in haar  vuistje gaan zitten lachen om die 4 euro die ze afhandig had gemaakt  maar ze heeft zichzelf wel  bekend gemaakt met als gevolg dat ze alle ellende over zich heen krijgt en katelijne  de zielige is. ik heb nu spijt dat ik opzoek ben gegaan naar  patroontjes sorry hoor.

Boudewina regelde de swap en heeft zich op basis van onze reactie heel kinderachtig terrug getrokken  want elders kan ze het beter ze gaat  haar gang maar, ik hoop voor jullie dat een ander  zich erover gaat buigen. 


Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 22:54
ik heb mijn lesje wel geleerd, ook ik was boos om die €4,-, ik was bevooroordeeld, ik wil 1 ding zeggen, ik heb weleens een patroon bij okkiepower besteld en ik heb nooit klachten gehad, altijd is alles eerlijk gegaan, ik geloof dat de heksen jacht in de middel eeuwen voor kwam en dat die nu voorbij is, soms moet je met kritiek om kunnen gaan, dat is niet altijd makkelijk, maar soms moet je sorry kunnen zeggen en boudewina ik denk dat jij dat ook moet doen, jij had nooit die beslissing mogen nemen ook al dacht jij in je recht te staan, je kan je nooit laten dwingen door iemand om dat te zeggen en door 1 of ander mailtje, iedereen moet mee kunnen doen, een mens is pas schuldig als dat bewezen is, want stel je nou is voor dat okkiepower de waarheid spreekt hoe pijn moet dit dan wel niet doen, we weten het niet dus we kunnen er niet over oordelen, ik heb mijn lesje wel geleerd en zal ook niet meer oordelen als ik iets niet zeker weet
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 23:04
ik sluit me volledig bij doortje aan, iemand veroordelen op basis van een email van iemand ander vindt ik ook te ver gaan. Diegene die die mail verstuurd heeft mag zich ook achter de oren krabben. Weet niet precies wat er hier allemaal aan de hand is op het forum, maar ik heb ook meerdere mails gehad met waarschuwingen en troost je die heb ik doorgezonden naar vertrouwde personen om niet nog eens beschuldigd te worden door iemand die er totaal niets mee te maken had, dat ik teksten veranderd had. Er wordt hier een heel misselijk gemeen spelletje gespeeld.

even ter verduidelijking alle rare mails en pm's worden doorgestuurd naar heel wat personen, als backup
lydia wijsbroek
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 23:45
Originally posted by doortje doortje wrote:

ik heb mijn lesje wel geleerd, ook ik was boos om die €4,-, ik was bevooroordeeld, ik wil 1 ding zeggen, ik heb weleens een patroon bij okkiepower besteld en ik heb nooit klachten gehad, altijd is alles eerlijk gegaan, ik geloof dat de heksen jacht in de middel eeuwen voor kwam en dat die nu voorbij is, soms moet je met kritiek om kunnen gaan, dat is niet altijd makkelijk, maar soms moet je sorry kunnen zeggen en boudewina ik denk dat jij dat ook moet doen, jij had nooit die beslissing mogen nemen ook al dacht jij in je recht te staan, je kan je nooit laten dwingen door iemand om dat te zeggen en door 1 of ander mailtje, iedereen moet mee kunnen doen, een mens is pas schuldig als dat bewezen is, want stel je nou is voor dat okkiepower de waarheid spreekt hoe pijn moet dit dan wel niet doen, we weten het niet dus we kunnen er niet over oordelen, ik heb mijn lesje wel geleerd en zal ook niet meer oordelen als ik iets niet zeker weet

Ik ben blij dat er hier nu ook een voorbeeld staat dat het wel goed gegaan is bij okkiepower. Daarmee vind ik die hele heksenjacht  alweer ontkracht en het verhaal van okkiepower geloofwaardiger.


Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 April 2010
Status: Offline
Points: 555
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 00:20
Om alle misverstanden te vermijden : ik was niet diegene die een mail naar Boudewina verstuurd heeft waardoor ze Okkiepowerrr geschrapt heeft.

Aanvulling :

Ik ben zonet op de hoogte gebracht van de - voor mij zeer kwetsende Cry - tekst die hierna geplaatst werd.

Daarom wil ik hier nogmaals herhalen : ik was het NIET !!! Cry
Katelijne




kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns