Geen patroon, wel een vraag |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Spookysil ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Oktober 2012 om 18:42 |
Hallo allemaal,
Mijn vraag gaat niet over een patroon, maar aangezien dit onder vragen staat, zal het wel goed zijn toch?
Ik ben namelijk op zoek naar een webwinkel waarin ze garen van het merk Online verkopen, ik vind dat namelijk een goed garen om mee te werken. Wie dit weet maakt me blij
![]() Groetjes, Silvia
|
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volgens mij bij Saartje eeen online winkel
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
volgens mij ook bij de Beekbergse wol en hobbyhal
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
als je even googled op online garen, zie je een heleboel adressen
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Spookysil ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
Bedankt voor de antwoorden, maar ik bedoel eigenlijk het merk On Line, ik had het verkeerd getypt
|
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Als je de sokkenwol bedoeld, die verkopen ze bij W0lhalla.nl
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
Polar ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Noordoostpolder Status: Offline Points: 69 |
Het kluwennest in luttelgeest is dealer van on line garen is niet zo ver uit de buurt.
Ik weet niet of ze ook verstuurd maar er is een site waar je het zou kunnen vragen |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |